X

בעלי רשת מתחמי האירועים LAGO על הטרנדים באירועי קונספט לחברות ב2025

הטרנדים באירועי קונספט לחברות ב2025: על מה לשים דגש באירועי קונספט לחברות?

בעלי רשת מתחמי האירועים LAGO על הטרנדים באירועי קונספט לחברות ב2025
צילום: יחצ

אירועי קונספט הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם האירועים החברתיים והעסקיים. הם מאפשרים ליצור חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, לחבר בין העובדים ולשים דגש על חוזק המותג והחברה שלכם. כדי להפיק אירוע קונספט מוצלח, יש לשים דגש על מספר גורמים חשובים ולעקוב אחר הטרנדים העכשוויים. בעלי רשת מתחמי האירועים LAGO עם הטרנדים באירועי קונספט לחברות ב2025:
על מה לשים דגש באירועי קונספט לחברות?
התאמה לחברה: הקונספט צריך לשקף את ערכיה של החברה, את תחום עיסוקה ואת האווירה שהיא רוצה ליצור. האירוע יכול להיות CUSTOM MADE מותאם למידותיכם ורצונותיכם כחברה.
חוויה ייחודית: האירוע צריך לספק חוויה בלתי נשכחת ומעוררת השראה, שתישאר זמן רב בזיכרון המשתתפים. חוויה מגבשת, 
אינטראקטיביות: שילוב של פעילויות אינטראקטיביות יעודד את המשתתפים להשתתף ולהתחבר זה לזה.
תאורה ועיצוב: שימוש נכון בתאורה ועיצוב יכול לשדרג משמעותית את האווירה ולהעצים את החוויה.
מוזיקה: בחירת מוזיקה מתאימה לקונספט תיצור את הפסקול המושלם לאירוע.
אוכל ושתייה: הקפדה על אוכל ושתייה איכותיים שתואמים את הקונספט.
טכנולוגיה: שילוב של אלמנטים טכנולוגיים יכול להפוך את האירוע למודרני ומרשים. למשל בLAGO ישנו מסך ענק בתצורת 360 מעלות, עליו ניתן להקרין את לוגו החברה, מצגות וכל תוכן אחר שישרת אתכם באירוע. החלל משתנה ברגע על פי מה שמוקרן במסכי הענק הללו. 
טרנדים באירועי קונספט ל-2025
קיימות: יותר ויותר חברות בוחרות בקונספטים ירוקים, תוך שימוש בחומרים מתכלים, מזון אורגני והפחתת פסולת.
חוויה אישית: התאמה אישית של החוויה לכל משתתף, למשל באמצעות הזמנות אישיות, תחנות יצירה אישיות, הדפסי תמונות אנשי החברה על גבי קוקטיילים, קאפקייקס או מוצרי מזון אחרים. 
טכנולוגיה אינטראקטיבית: שימוש בטכנולוגיות כמו מציאות מדומה, משחקים אינטראקטיביים וקירות וידאו אינטראקטיביים.
נוסטלגיה: חזרה לתקופות עבר באמצעות עיצוב רטרו, מוזיקה נוסטלגית ומשחקים קלאסיים.
חוויות קולינריות: התמקדות בחוויות קולינריות ייחודיות, כמו סדנאות בישול, טעימות יין או ארוחות גורמה, אפשרי לשלב בחוויה שפים מוכרים או קונדיטורים. 
אירועים מודולריים: אירועים מודולריים המאפשרים למארחים לבחור את המרכיבים השונים של האירוע ולהרכיב חוויה ייחודית.
רעיונות לקונספטים לאירועי חברה:
מסיבת חוף: מושלם לחברות עם אווירה קלילה וצעירה.
מסיבת נושא: בחרו נושא מעניין כמו שנות ה-80, הוליווד, או מסיבת תחפושות.
אירוע גיבוש בטבע: פעילויות כמו טיול רגלי, קמפינג או סדנאות הישרדות.
אירוע ספורט: טורניר כדורגל, מרוץ שליחים או סדנת יוגה.
אירוע גאלה: אירוע אלגנטי עם שמלות ערב, אוכל גורמה והופעה חיה.
אירוע קולינרי: סדנת בישול, טעימות יין או ארוחה גורמה.
אירועי קונספט מציעים הזדמנות מצוינת לחברות ליצור חוויות בלתי נשכחות עבור העובדים שלכם. על ידי בחירת קונספט מתאים, תכנון קפדני ושילוב של טרנדים עכשוויים, ניתן להפיק אירוע מוצלח שיקדם את מטרות החברה ויהווה גיבוש לכולם. 

מתחמי האירועים של רשתLAGO  
רשת LAGO הוקמה ב 2015 בבסיס המחשבה, להוביל סטנדרט חדש בעולם האירועים, האירוח והכנסים, המאפשר תפירה אישית לכל חלום; באחד הלוקיישנים היפים במרכז, בראשון לציון, על שפת אגם קסום מוקף צמחיית פרא, שוכן מרכז הכנסים והאירועים,  LAGO מקום ללא גבולות בו ניתן לברוא כל פנטזיה, להוציא לפועל כל חלום ולצאת לכל הרפתקה. הקומפלקס העצום בגודלו מכיל 3 מתחמי אירועים, לכל אחד מהם עיצוב ומאפיינים ייחודיים: Spirit - החלל של ספיריט מתפרש על שטח של 1600 מ"ר, מתנשא לגובה 7 מטרים ללא מפלסים ועמודים, ומיועד להעניק חוויה לכל החושים לכ-540 עד 2,500 אורחים; Soul -הבוטיקי, הביתי והאינטימי: מתחם בוטיק יפהפה לאירועי יוקרה עד 450 אורחים, הנפרש על 700 מ"ר של חלל אלגנטי ואינטימי, עם פינות לאונג' חמימות מול האגם;  ודואאה - הגן המודרני, על שפת אגם ציורי. בכל המתחם ניתן לקיים אירועים עד 4,500 איש. 
LAGO  כנסים ואירועים עסקיים בהתאמה אישית
כל הפקה היא עולם שלם של תכנים מרגשים, חווייתיים, בעלי אימפקט עוצמתי לכל הנוכחים. גם בעולם האירועים והכנסים העסקיים, אין סטנדרט יחיד, אלא נוכל לתפור אירוע למידות כל לקוח, על פי תקציב, קונספט וכל אשר תרצו.  LAGO הביאו עמם תפיסה חדשנית, יוצאת דופן בעולם האירועים העסקיים, של שלושה מתחמים שונים המספקים את כל השירותים. חללים שניתן להתאים לכל סוגי הכנסים, מאירוע אינטימי ועד כנס, במסגרתו מתנהלים מספר אירועים במקביל.

art