X

ההצגה הכי טובה בעיר, חזרה

מאות אוהדים הגיעו אל האימון המסורתי הראשון של הפועל חולון לעונת 2024/25 שהפך לקרנבל ביציע ועל הפרקט

ההצגה הכי טובה בעיר, חזרה
צילום: רועי אסף

(רועי אסף)

הפועל חולון מודל 2024/25, פתחה אמש (מוצ"ש) באופן רשמי את אימוניה לקראת העונה הקרובה כשביציע בהיכל קריית שרת, מאות אוהדים שהתגעגעו, הגיעו מצוידים בחולצות, דגלים, צעיפים ונתנו אווירת פלייאוף עוד לפני משחק האימון הראשון.

על הפרקט, גדי רבינוביץ הציג את הסגל החדש והמשודרג של חולוניה ולאחריו נשאו דברים: נשיא הקבוצה יוסי לוי, יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו וגם אורח הכבוד- ראש העיר שי קינן.

רועי אסף.צילום: רועי אסף

לאחר מכן ביקש את המיקרופון הקפטן ניב משגב והלהיב את הקהל כשהחל לשיר את אחד משירי האוהדים הפופולריים ביותר. משם, הדרך להדלקת האירוע תרתי משמע, הייתה קצרה ומהירה. 

על הפרקט, השחקנים שרו, רקדו והצטלמו עם האוהדים שכבר מחכים למשחק פתיחת העונה שאמור להתקיים בעוד פחות מחודש במסגרת גביע ווינר.

רועי אסףנתנאל ארצי עם האוהד השרוף ליאם יחזקאלצילום: רועי אסף
​​​​​​​

הפועל חולון, בנתה השנה את אחד הסגלים החזקים שלה מאז ומעולם. על הקווים יעמוד גיא גודס, המאמן שלקח עם הסגולים את האליפות המתוקה לפני 2 עונות וחזר אחרי עונה בהפועל חיפה. הוא צירף אליו 2 עוזרים חדשים: גיא קפלן ומור נחום

בנוסף, הביא איתו מהכרמל את הזרים: מרכוס בינגהם ודקארי טאקר. אליהם הצטרף ג'יילן אדאמס ששיחק בירושלים ובמכבי תל אביב, אלייזה מיטרו-לונג ששיחק ביוון וכמובן מייקל קייזר, האיש והקעקועים, שחרט על גופו את האליפות האחרונה עם חולוניה.

אך מי שהופך את הסגל הזה למשודרג הרבה יותר, הם הישראלים המצוינים שישחקו תחת גודס בחולון: אל הקפטן ניב משגב, נתנאל ארצי ויותם חנוכי, הצטרפו יפתח זיו שחזר לישראל ועידן זלמנסון שמגיע אחרי עונה בהפועל תל אביב. יחד עם הצעיר המוכשר אליעד טל שינסה לפרוץ במדי חולוניה כמו שחר עמיר שעזב, והצעירים רן סולומון וליעד שמואל שיחכו להזדמנות להוכיח את יכולתם, הפועל חולון תציג השנה סגל ישראלי מצוין ברמה שלא נראה בהיכל הסגול שנים רבות.

רועי אסףסגל הפועל חולון באימון הפתיחהצילום: רועי אסף

חולוניה תצטרך להתמודד העונה עם 3 "מפלצות" כשאל מכבי תל אביב שתמיד פייבוריטית לזכות בכל תואר אפשרי, הצטרפו בחסות המיליארדרים החדשים- גם הפועל ירושלים והפועל תל אביב. האחרונה, נראית הקיץ כמו ילד חסר מעצורים שרק מחפש להוכיח עם הכסף הגדול, שהוא שווה יותר מכולם ונראה שעל הנייר, תקרת הזכוכית  של הליגה תהיה המקום הרביעי בלבד. 

אך בחולון, כפי שהבהירו אתמול גם אנשי ההנהלה, גם השחקנים ובעיקר האוהדים, לא מתרגשים מהכסף הגדול של אף אחת מהשלוש, ומתכוונים להסתכל לכל אחת מהן בלבן של העיניים, במיוחד במשחקים הלוהטים שיתקיימו בחולון. בקבוצה מוכנים ומתרגשים לפתוח עונה חדשה עם תקווה שתהווה גם סוג של פיצוי לעונה הבינונית ומלאת הפציעות שחווה המועדון בשנה שעברה.

לנו נותר לאחל לחולוניה, שתהיה עונה טובה, עם משחקי גמר בכל מסגרת אפשרית בארץ ובאירופה וכמובן שכולם ישארו בריאים לכל אורך השנה.

רועי אסף.צילום: רועי אסף
​​​​​​​

הפועל חולון חולוניה

art