X

מוסדות בני עקיבא בראש טבלת המצטיינים בחולון ובת ים

מוסדות בני עקיבא שמות את מרכז הארץ במפת החינוך הארצי: אולפנות בני עקיבא בתל אביב ובפתח תקווה וישיבות בני עקיבא בגבעת שמואל, בבת ים ובחולון נכנסו לרשימת המוסדות המצטיינים של משרד החינוך לשנת תשפ"ד

מוסדות בני עקיבא בראש טבלת המצטיינים בחולון ובת ים
צילום: דוברות יב"ע

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת מוסדות החינוך שהצטיינו בשנת הלימודים תשפ"ד בתחום הערכי, החברתי והלימודי. מתוך הרשימה גם בלטו בין היתר: ישיבת בני עקיבא אדר"ת בבת ים וקרית חינוך בני עקיבא בחולון, זאת בנוסף למוסדות בני עקיבא נוספים ברחבי הארץ שנכנסו לטבלת המצטיינים. מדובר בהכרה ברורה על העבודה המצוינת, ההשקעה והמחויבות של המוסדות לחינוך איכותי ולפיתוח הדור הבא.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, אחוז הזכאות לבגרות ואחוז הצטיינות במבחני הבגרות. המורים מבתי הספר הזוכים יזכו בתגמול מיוחד מטעם משרד החינוך מתוך רצון להוקיר את העבודה המיטבית של צוותי ההוראה על העשייה החינוכית ומתוך רצון לעודד את צוותי בתי הספר לקחת אחריות על כל התלמידים תוך מתן סיוע למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל האישי שלו.

אלחנן גלט, מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא שיבח את המוסדות הזוכים ואמר כי הוא "מעריך מאוד את התלמידים והצוות החינוכי של מוסדותינו. ההכרה של משרד החינוך היא הוכחה לכך שמרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מהווה מודל לחינוך איכותי ומעורר השראה. זכייה זו הינה אות הערכה רבה למנהיגות ולעשייה החינוכית המעמיקה של המנהלים וצוותי המורים ואני שמח שמשרד החינוך ראה לנכון להוקיר את אנשי החינוך שמשפיעים ותורמים לעיצוב עתיד התלמידים."

בנוסף אמר כי: "ההכרה מצטרפת למאמצים המתמשכים של המרכז לשפר את איכות הלמידה ולספק לתלמידים את התנאים הטובים ביותר לחיים משמעותיים בחברה ולהצלחה אישית, ואנו נמשיך לפעול כדי להעניק לתלמידינו את הכלים שיאפשרו להם להצליח בכל תחומי החיים תוך שילוב הערכים של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא". 

בני עקיבא משרד החינוך חולון בת ים

art