X

מי ריסס כתובת גרפיטי מאיימת בערבית על העצים בעיר?

כיתוב גרפיטי רוסס על עצים בעיר עם המילים : יש סבלנות" " לאט לאט" בערבית. התושבים: " לאן הגענו? איומים בתוך העיר". המשטרה: " נבדוק את הנושא בכל האמצעים" . העירייה: " הכתובות הוסרו והועברו לבדיקת המשטרה".

מי ריסס כתובת גרפיטי מאיימת בערבית על העצים בעיר?
צילום: רשתות חברתיות

מי ריסס כתובת בערבית על עצים בעיר ומה כתוב בהם? זה הדבר שהעסיק את תושבי העיר החל מהבוקר שהתמונה התנוססה ברשתות החברתיות.

הבוקר התעוררו תושבי העיר לתמונות של עצים המרוססות עם כתובת בערבית.

מבדיקה שערך "גל גפן" מדובר במילים " יש סבלנות" ולאט לאט, מה שבימים האלה נשמע כאיום מפורש בזמן המלחמה.

תושב העיר שגר בשכונת קריית ראשון הייכן שרוססו הכתובת סיפר כי מידי בוקר הוא יוצא להליכה ונדהם לגלות את הכתובת גרפיטי בערבית " היה לי ברור שלא כתוב " עם ישראל חי" ושמדובר במשהו שקורה להשמדתנו, חשוב לפתוח מצלמות ולא להקל ראש בדבר, לפני שבועיים היה פיגוע בגינה ציבורית שמחבל רצח ופצע עוברי אורח, אותו אדם שריסס יכול להחזיק סכין וההמשך ידוע, אנחנו נמצאים בתקופה רגישה ואני קורה למשטרת ראשון לטפל בכך.

 

תושבת נוספת כתבה כתגובה על הפוסט ב"פורום החדש של תושבי ראשון לציון " המילה "الطعن" (אלטאַען) מתייחסת לדקירה או פגיעה. בהקשרים דתיים או תרבותיים באיסלאם, היא יכולה לשמש במובנים שונים, כמו גם באירועים היסטוריים או במלחמות.

ממשטרת ישראל נמסר: " נסיבות הארוע בבדיקה. אנו בודקים אם מדובר בגננים או ילדים. נכון לעכשיו אין אפשרות לתרגם את הכתוב כך שאנו לא רואים בכך איום, למרות זאת הדברים יבדקו בכל האמצעים"

מעיריית ראשון לציון נמסר כי הכתובות נמחקו מהעצים ובנושא הועבר לטיפול המשטרה 

 

 

 

art