X

תכירו את בר האוכל הארגנטינאי החדש בנס ציונה

למי שחיפש אוכל ארגנטינאי, מלא בטעמים של בשר משובח, כריכי בשר איכותיים ועשירים בטעם, נקניקיות ומנות ארגנטינאיות שכיף לאכול לצד בירה ויין טוב וגם צ'ורוס מעולים המוכנים במקום, זה הזמן להגיד וולקאם ל"פנצ'ו"

תכירו את בר האוכל הארגנטינאי החדש בנס ציונה
צילום: גיל אבירם

פנצ'ו בר אוכל ארגנטינאי נפתח בנס ציונה
גיא אורן 22, נולד לאוכל. כבן למשפחה ארגנטינאית, אוכל ואירוח היו חלק מהתרבות היומיומית שלו ולמשפחתו מספר עסקי אוכל מובילים בנס ציונה. 
עם שחרורו מהצבא, החליט גיא שהוא ממשיך את המסורת המשפחתית, ובעיקר את מה שלמד מסבו פנצ'ו. 
ובימים אלה הוא פתח את פנצ'ו - בר מסעדה עם נגיעות דרום אמריקאיות שמייצגות את כל מה שסבא פנצ'ו אהב, החל ממנות הבשר המשובחות והמוקפדות עם הרטבים הביתיים שמכינים במקום, ממשיך בבירה הקרה או כוס היין לצד המנה ומסתיים באווירה הטובה עם החיוך על הפנים ועם צ'ורוס מסוכר לסוף מתוק יותר. 

גיל אברהםצ'ילי קון קרנהצילום: גיל אברהם

האוירה הנעימה, השכונתית והלא פורמלית בפנצ'ו  לצד האוכל המאוד איכותי – היא אחד מהקסמים המושכים את הקהל האזורי למקום. פנצ'ו ממוקם בחצר של "המעדנייה" - מוסד של אוכל ביתי ואיכותי בנס ציונה והוא פותח את שעריו בשעות הערב, לאווירת בר מסעדה עם מוזיקה מצויינת, תפריט בשרים מובחר וקוקטיילים מצוינים.  
בזכות השימוש במטבח המעדנייה, תפריט האוכל המוגש בפנצ'ו איכותי, עשיר ומוקפד. מלא בטעמים של בשר משובח, כריכי בשר איכותיים ועשירים בטעם, נקניקיות ומנות ארגנטינאיות שכיף לאכול לצד בירה ויין טוב וגם צ'ורוס מעולים המוכנים במקום. 

גיל אבירםכריך פנצ'וצילום: גיל אבירם

ומה בתפריט: 
התחלות: 
אמפנדס דה בקי- כיסוני בצק מטוגנים במילויים שונים, מוגשים עם איולי צ'יפוטלה וצ'ימ'יצ'ורי 42 ; צ'ילי קון קרנה- תבשיל בשר טחון עם שעועית, צ'יפוטלה, פלפלים ועגבניות. מוגש עם נאצ'וס 44 ; רצועות טנדרס- חזה עוף בציפוי פריך 40 ; צלעות תירס- קלחי תירס בתערובת תבלינים ואיולי צ'יפוטלה 38
כריכים:
צ'וריפאן– נקניקיית צ'וריסו שמנמנה / נקנייקית רידיפיין טבעונית בלחמניית פרעצל 38; קריספי צ'יקן- טנדרס בציפוי פריך מוגש בפרנה אוורירית 54 ; הכריך של פנצ'ו– כריך בשר אסאדו עגל בבישול ארוך נוטף עסיסיות, פרוס דק בתוך הציר של עצמו 64 ; כריך רידיפיין – בשר רידיפיין מפורק בבישול ארוך בתוך פרנה אוורירית 62
בצד: 
צ'יפס- פשוט צ'יפס רגיל/מתובל 22 ; תפו"א מעוך- בתערובת שום, פטרוזילה וגרידת לימון 26 ; קיסר 28 ; נאצ'וס- 20 
מתוק: צ'ורוס- בצק מתוק, מטוגן בסוכר, קינמון, ורוטב שוקלד/טופי מלוח 36 ; קרם דה לה קרם (פלאן)– ברולה וניל עשיר ומקורמל 32

תפריט האלכוהול של פנצ'ו מציע מגון של בירות בבקבוקים, מחבית וגם אופציה לקנקן חברים, יינות וגם קוקטיילים מצויינים

הישיבה בחצר של פנצ'ו נעימה, גם בלילות הקיץ, המוזיקה המתנגנת, האוכל המצוין, הקוקטיילים הטעימים והאוירה השמחה הם החזון של גיא אורן להנצחת סבו והמורשת שלו.

בפנצ'ו יש שעות שמחות מידי ערב בין 18.00-20.00 עם 30% הנחה על תפריט האוכל ו 1+1 על יין ובירה

פנצ'ו בר ואוכל דרום אמריקאי
האירוסים 32, נס ציונה | 050-2005332
ראשון – חמישי 18.00-00.00 
כשר
 

art