X

עולה עולה

כמה זה עולה לנו?!

עולה עולה
צילום: יחסי ציבור

אלפרו, מרחיב את סדרת משקאות תחליפי החלב במקרר. לסדרה הכוללת מגוון משקאות על בסיס שיבולת שועל ושקדים, מצטרף טעם חדש ומרענן לקיץ: משקה אייס קפה על בסיס שיבולת שועל  מוכן לשתייה. המתאים למגוון שימושים: כתוספת לקפה, להקצפה (למי מאיתנו שאוהב קפה הפוך), להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים ואף לשתייה ישר מהכוס.

"עוף הגליל" נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה סדרת מוצרים חדשנית תחת מותג INSTEAD. נבחרת המוצרים כוללת 11 מוצרים טבעוניים, איכותיים וכשרים, שהותאמו במיוחד לחיך הישראל, ב- 3 קטגוריות: בשר, עוף ודגים, המיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית, המשווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה במבחני טעימה שנערכו למוצרים הם גברו על תחליפי בשר של מותגים מובילים מקטגוריית הפרמיום מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21-30 ₪ לאריזות 160-227 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית להולנד ולישראל.

אסם, משיקה במיוחד לעונת הקיץ 2024, טעם מיוחד ומפתיע של במבה במילוי - במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי. אריזת המוצר בנראות בולטת על המדף, בצבע ורוד מטאלי ובעיצוב פודאפילי שלא רואים הרבה כמוהו במדפי החטיפים.

THOMY הוא מותג רטבים בינלאומי המשלב טעם איכותי ומרקם עשיר באריזות שפופרת ייחודיות, המייצרים חוויה קולינרית מושלמת. כבר למעלה מ-100 שנה שמוצרי -THOMY  בעולם מצליחים לרגש  סועדים וליצור רגעים משמחים כבר מהביס הראשון.סדרת המוצרים של  THOMY כוללת ארבעה מוצרים בשפופרות לחיצות ובטעמים מובילים: מיונז, מיונז מופחת 50% שומן, קטשופ-מיונז וחרדל.

מילקי, מותג המעדנים המוביל בישראל, בשיתוף פעולה יוצא דופן עם גולדה – רשת הגלידה  הישראלית האהובה והמוכרת בכל בית. משיקים את מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח, חוויה סנסורית ייחודית שמשלבת טעמים מנוגדים ומשלימים, פודינג בטעם בייגלה מלוח עם הקצפת המוכרת והאהובה של מילקי וטופ קראנצ'י בטעם בייגלה מלוח שיוצר חגיגה של טעמים.ברשת גולדה, יושק טעם מילקי יוצא דופן בהשראת המילקי הקלאסי – מילקי שוקו, אשר יוגש עם קצפת ושברי בייגלה קראנץ מצופים -  לצד ערכת קיץ מפנקת של הטעמים החדשים ומרצ'נדייז ממותגים, אותה ניתן יהיה להשיג בסניפי גולדה ברחבי הארץ ובאפליקציית המשלוחים של גולדה.

תנובה,משיקה לראשונה את WHITE, משקה מן הצומח בטעם שדומה לטעם של חלב. WHITE שיושק תחת המותג 'תנובה Alternative' באריזת 1 ליטר מבוסס על שיבולת שועל, ופונה לקהל של מפחיתני מוצרים מן החי, שרוצים לשלב את היתרונות במשקה מן הצומח בתזונה היומיומית שלהם, יחד עם חוויה שיותר קרובה לחלב. משקה WHITE מתאים לכל השימושים היומיומיים בחלב, כגון הוספה לקפה, דגני בוקר, שייקים, בישול, אפייה וכדומה. הוא מעניק חוויית קפה מעולה בזכות יכולות הקצפה מצוינות. כמו כן, הוא מועשר בסידן (120 גרם סידן ל-100 מ"ל) ובוויטמינים -B12, ויטמין D וויטמין E.

Violife מבית Upfield , החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח, המובילה העולמית בתחום ובעלת ניסיון של יותר מ-30 שנים בפיתוח וייצור מוצרים טבעוניים, מרחיבה את שוק המוצרים ללא לקטוז ומהצומח והמצליחים שלה בשוק הישראלי. כל המוצרים  100% טבעוניים ומתאימים לשומרי כשרות (כשרות בד"צ בית יוסף), לא מכילים אלרגניים, ללא חומרים משמרים ומועשרים בויטמין B12 ובינהםֿ: פרוסות מוצרלה – טעם נוסף המצטרף למגוון פרוסות הגבינה הטבעוניות הקיימות של Violife משווקות באריזת 200 גרם. קרמית עם שום ועשבי תיבול – טעם חדש בקרמיות של Violife . במרקם קרמי שמתאים למריחה, כתוספת לסלט ולהעשרת טעמים בפסטות וקישים. משווקת באריזת  150 גרם. 

 

״גרופר״ עובדים קשה מתמיד בכדי להמשיך לצמוח לעוד מקומות חדשים ולפתח עוד מוצרים.וכעת בחברה מתרגשים לחשוף לראשונה את המשקאות הטעימים באריזה חדשה - פחיות!הפחיות יצאו לשוק בשלושה טעמים שונים- תפוחחה (תפוח אננס), תפוזזה (תפוז דם ודומדמניות) ולימוננדה (לימון ליים).כל המשקאות עשויים מפרי טבעי ואורגני והפחיות מגיעות בעיצובים קלילים וצעירים, ניתנות למיחזור ותואמות את ערכי המותג, נגישות כלכלית ופיזית לצרכן הישראלי, אלטרנטיבה טעימה ובריאה הראשונה מסוגה בתחום וכמובן תוך שמירה על הסביבה.

 

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה לקיץ 2024 : חמישה יינות המתאימים לעונת הקיץ, מבית היקב האיטלקי סרטורי-SARTORI.מותג סרטורי, נחשב לאחד היקבים המובחרים באיטליה. מדובר ביינות בולטים, איכותיים וייחודים שמצליחים מאוד בעולם מאז יצירת המותג. היינות הם: 

סרטורי לוגאנה, יין לבן יבש העשוי מענבי טרביאנו די לוגאנה. 

סרטורי לאב סטורי סוביניון בלאן, יין לבן יבש העשוי מענבי סוביניון בלאן. 

סרטורי פירה רוזה, יין רוזה יבש העשוי מזן הענבים המקומי קורבינה. 

סרטורי פירה רוסו, יין אדום חצי יבש העשוי מענבי קורבינה, מרלו קברנה סוביניון. 

סרטורי פירה ביאנקו, יין לבן יבש העשוי מענבי שרדונה סוביניון בלאן וגארגנגה. 

3 יינות מסדרת פירה, הם שלושה יינות מזנים מקומיים בעיקר. הסדרה נקראת על שם זאפירה, ספיר באיטלקית ובכינוי החיבה פירה.

מותג התה הקר הבינלאומי fuze tea משיק טעם חדש בסדרת fuze tea Zero - פירות יער נענע.

 

ב-am:pm, רשת הסופרמרקטים האורבנית, ממשיכים ליישם את אסטרטגיית החדשנות המוצרית ומפתיעים עם הלהיט הבא הישר מטאיוואן הרחוקה, עם שלל משקאות Bubble Tea עם כדורים בסגנון ג'לי בובה / כדורי טפיוקה המתפוצצים בפה לחגיגת טעמים כיפית וקיצית.עוד במקרר השתיה הקרה בסניפי am:pm - כוסות נדיבות בנפח 480 מ"ל של משקה תה ירוק בטעם ליצ'י-מנגו/תות-אפרסק. הכוסות מגיעות עם קש רחב ונוח לכדורי הבובה.וזה עוד לא הכל. הקולקציה המטריפה מציעה גם ערכות להכנה עצמית של משקה Bubble Tea. הערכות מיועדות להכנת 4 מנות משקה ומגיעות בטעמי מאצ'ה, סוכר חום וטארו. כל ערכה מכילה 4 שקיות נוזל בטעמים, 4 שקיות כדורי טפיוקה ו-4 קשים.להשיג בחודש יולי רק בסניפי am:pm, באפליקציה ובאתר עם משלוח מהיר עד הבית.

 

חדש מד"ר פישר: GENESIS SUN STICK סטיק הגנה לפנים להגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש ולסיוע במניעת פיגמנטציה• SPF50+  לחות ל-24 שעות • ללא בושם • אריזת TO GO.

ג'יבנשי גאה להציג את מסקרת L'Interdit החדשה לשנת 2024, המסמלת את המחויבות של המותג לחדשנות, קיימות ואיכות בלתי מתפשרת.מסקרת L'Interdit מורכבת מ-90% רכיבים ממקור טבעי, בהתאם לתקן הבינלאומי ISO 16128 . רק 10% מהפורמולה מיועדים לשימור השלמות והמרקם החושני שלה לאורך זמן.

 

KENZO מציגה את FLOWER IKEBANA MIMOSA מימוזה איקבנה - לאחר מחווה לפרח היפני הסאקורה בניחוח פרחוני- עצי או דה פרפום, בשנת 2024 KENZO PARFUMS מדגישה את המימוזה בפרק השני של קולקציה זו.הניחוח החדש: FLOWER IKEBANA MIMOSA מעוצב על ידי מרי סלאמאן, הבושם הזה, גם מעודן ומתוחכם כאחד, משלב השראות מאסיה ומאירופה. "רציתי לפרש מחדש את התחושה הפודרית והחושנית האייקונית של FLOWER דרך פרח גדול, המשלב מורשת ומודרניות", מסבירה הבשמית המאסטרית.

רשת סאקרה משיקה סדרת דיאודורנטים חדשה המבוססת על רכיבים טבעיים ומעניקה הגנה מלאה. הדיאודורנטים החדשים אינם מכתימים את הבגדים ומתאימים גם לעור רגיש. הם מתייבשים במהירות ואינם משאירים סימנים לבנים המכתימים את הבגדים, הם מאפשרים תחושה בטוחה וריח טוב, מבלי לוותר על טיפוח העור והזנתו ברכיבים שתורמים למרקם ולבריאות שלו.

מותג הטיפוח הישראלי  FRÉ, המוכר בחדשנותו ומצליח בכל רחבי העולם,  מגיע לסניפי סופר-פארם ולסופר-פארם אונליין. FRÉ מעניק טיפול אנטי- אייג'ינג והגנה חדשנית מנזקי השמש, המוצרים מועשרים ברכיבים פעילים ייחודיים לטיפול בהזדקנות העור הנגרמת מקרינת השמש, והגנה פורצת דרך מנזקי השמש והסביבה. הפורמולות מצטיינות במרקמים קלילים וקטיפתיים אשר נספגים במהירות בעור, ועמידים בפני מים וזיעה. קולקציית המוצרים של FRÉ מבוססת על פטנט אנטי אייג'ינג רשום ובבעלות המותג - Argania Active Complex, פורמולה חדשנית ופורצת דרך המשלבת שלושה רכיבים מעץ הארגן: שמן ארגן, תאי גזע ותמצית מהעלים. התמהיל הייחודי בעל יתרונות בלתי נגמרים של אנטי אייג'ינג ואנטי דלקתיות. הפורמולה מגנה על העור מנזקי שמש ומצמצמת סימני ההזדקנות כך שהעור נותר חלק, לח וזוהר להפליא.

חברת סנו משיקה את  מרכך הכביסה סנו מקסימה "LOVELY COTTON", בניחוח רענן, עשיר ועוצמתי המבשם את הבגדים לאורך זמן.מרכך הכביסה מקסימה  LOVELY COTTONמסדרת INSPIRATIONS, בהשראת ניחוח מרענן של גשם ראשון, ורד אנגלי וכותנה מפנקת.

חברת 'אלטמן בריאות' משיקה לראשונה בישראל את 'ביוטין ג'לי בינס' תוסף תזונה בצורת סוכריות ג'לי בינס להשלמה תזונתית וטיפוח כללי.מדובר בתוספים המספקים גם השלמה תזונתית של רכיבי תזונה וגם מעניקים חווית שימוש מהנה נוחה וכיפית

מותג טיפוח השיער JOHN FRIEDA משיק בישראל את פרופילר+ ((PROfiller+ סדרת טיפוח ייחודית המעניקה נפח לשיער, ומחזקת את סיב השערה כבר מהשימוש הראשון. מדובר בסדרה טבעונית, שאינה מכילה סיליקון ופראבנים.סדרת פרופילר+ מתאימה לשיער דק, היא משיבה את הנפח, מחזקת ומעבה את השיער ועשירה ברכיבים מזינים דוגמת ביוטין הידוע כמחזק את סיב השערה, וחומצה היאלורונית המעניקה לו לחות. הסדרה מציעה שמפו, מרכך ותרסיס לשיער, בטווח מחירים של 39.90-44.90 שקל.

הנקל סוד משיקה לראשונה בישראל את מותג עיצוב השיער הבינלאומי got2b.- got2b הוא מותג עיצוב שיער בינלאומי שהוקם בשנת 2001 בארצות הברית, בשנת 2004 התרחב לאירופה, ב2007 התרחב לאסיה ולמזרח הרחוק, וב2024 מושק לראשונה בישראל. לאורך השנים, got2b ביסס את מעמדו ומיצב אותו כמותג עיצוב השיער הצומח באירופה, ומדורג במקום השלישי בדירוג מותגי הסטיילינג המוכרים בשנת 2023.got2b הוא מותג המכתיב טרנדים עבור סגנונות שיער, והינו המותג המוביל במוצרי עיצוב שיער לדור ה- Z  ודור האלפא.המותג בעל עיצוב מודרני ומינימליסטי, צבעוני וטרנדי, עם פורמולות טבעונית ורמה גבוהה של חומרים מתכלים, נוסחאות טבעיות וקיימות גבוהה הפונה לקהל יעד צרכנים עם מודעות גבוהה לאיכות הסביבה.

 

חברת KidiWatch משיקה שעון חכם חדש יחד עם כוכבת הילדים מיכל הקטנה. מדובר בשעון בטיחות חכם לילדים המגיע עם אפשרות לשיחות טלפון למספרים מורשים, שיחות וידיאו, לחצן מצוקה SOS, איתור מיקום GPS, מאפשר לשלוח הודעות קוליות וגם לקבל צילום מרחוק ונגן מוזיקה עם שירים של מיכל הקטנה. השעון מגיע בעיצוב של מיכל הקטנה ועם שירים של מיכל. מחיר מומלץ לצרכן 299

חדש

art