X

נוסעים בזול

לרגל חודשי הקיץ החמים BIRD משיקה רכיבה ב- 5 שקלים- המבצע יהיה תקף בימי שבת

נוסעים בזול
יחסי ציבור צילום: קסדות של BIRD

חברת הקורקינטים השיתופיים משיקה מבצע מיוחד לימי שבת ב-  5 שקלים בלבד לרכיבה. המהלך יחל בשש ערים שונות בגוש דן - ת"א, ר"ג, גבעתיים, רמת השרון, חולון ובת ים. בנוסף, החברה מחליפה ומשדרגת את מנגנון הקסדה לחכם וקל לתפעול.

החברה תציע רכיבה של עד 15 דקות, כאשר המבצע יחול מדיי שבת, החל מ - 06:00 בבוקר ועד חצות. ההטבה תופיע למשתמשים ללא שום התחייבות באפליקציה, ותהיה תקפה לאורך חודש יולי בשלב זה. ההטבה תחול אוטומטית, על כל רכיבה כמפורט לעיל, ותהא זמינה בכל הערים בהן BIRD פעילה בגוש דן: ת"א, ר"ג, גבעתיים, בת ים, חולון ורמת השרון. 

בנוסף, בחודש האחרון החברה החלה בהתקנת מנגנוני קסדה חדשים וקסדות חדשות על צי הכלים בישראל, כאשר המגנון צפוי להיות מותקן על כל כלי ולהחליף את המנגנון הישן יותר. החברה בחרה לייצר ולייבא לארץ את המנגנון הקסדה החדש במטרה לעודד יותר את השימוש בקסדות בעת רכיבה ולעשות את זה בצורה ידודותית ונוחה לרוכב. השימוש במנגנון החדש פשוט, בקסדות החדשות  מותקן צ׳יפ אדום שנכנס ויוצא מתוך מתקן הקופסה השחורה שעל הכידון. לאחר השכרת כלי ואישור השכרת קסדה, הצ'יפ האדום יוצא מהמתקן אוטומטית והרוכב יכול להתחיל ברכיבה.

רמת גן BIRD

art