X

סופר-פארם מתרחבת ופותחת סניף חדש עם פורמט DAILY'S במתחם המסחרי החדש של רכבת

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, המונה כ-285 סניפים ואתר אונליין מוביל, מרחיבה את פריסתה ומשיקה לראשונה סניף במתחם רכבת, שהושק בתחנת הרכבת לוד. הסניף החדש שיפתח יכלול גם את פורמט האוכל הטרי Daily's מבית סופר-פארם המציע אוכל טרי בקונספט GRAB & GO.

  • י"ג סיון התשפ"ג
קרדיט יח"צ
קרדיט יח"צ

סופר-פארם, המונה כ-285 סניפים המופעלים על ידי זכיינים, ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף חדש בעיר לוד, במתחם החנויות שנפתח לאחרונה בתחנת הרכבת. לצד המחלקות המסורתיות של סופר-פארם הכוללות בית מרקחת, מחלקת ביוטי, מוצרי טואלטיקה ומחלקת אופטיקה, ייפתח בסניף פורמט האוכל הטרי דיילי'ס (DAILY'S) מבית סופר-פארם. מדובר במיקום הראשון של דיילי'ס בלוד, והוא מצטרף לששת הסניפים הקיימים בערים ת"א, הרצליה, רמת גן, ירושלים ופתח-תקווה.

פתיחת הסניף החדש היא חלק מפעילות סופר-פארם להמשיך ולהתרחב במטרה לשרת את הציבור בסטנדרט גבוה ובפריסה ארצית. הסניף החדש ששטחו כ-250 מ"ר, מצטרף לשני סניפי סופר-פארם הקיימים בלוד, ויפעל בכתובת – יוספטל 5, לוד. שעות פתיחת הסניף: ימים א'-ה' 08:00-22:00 (בית המרחקת יפעל מ-08:30-20:00), יום ו' 08:00-16:00 (בית המרקחת יפעל מ-08:30-16:00), שבת - חצי שעה מצאת שבת עד 22:30. שעות פתיחת דיילי'ס: א'-ה' 06:30-22:00, ו' 06:30-14:30, שבת סגור.

בשנים האחרונות, סופר-פארם הרחיבה וגיוונה את תחומי פעילותה באמצעות מספר מהלכים: רכישת רשת משקפי השמש אירוקה, והפיכתה לרשת אופטיקה תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM, פתיחת פורמט דיילי'ס (DAILY'S) המציעים אוכל טרי בשיטת GRAB & GO, פתיחת פורמט סופר-פארם GALLERY סניף הקונספט הראשון מסוגו שמציע חוויה של חו"ל עם שלל מותגי ביוטי מובילים, פתיחת רשת ביוטי-קליניק, מרפאות אסתטיקה המתמחות בטיפולי הזרקות, לייזר, אנטי אייג'ינג וטיפולים לעור הפנים והרחבת סופר-פארם אונליין גם למוכרים חיצוניים המאפשר להציע מגוון ענק של מוצרים החל מבריכות לחצר ועד מותגי ספורט מובילים.

חאזם פדילי, זכיין ומנהל סניף סופר-פארם רכבת לוד: "אני שמח וגאה על פתיחת הסניף החדש של סופר-פארם ברכבת לוד. זהו סניף סופר-פארם ראשון הנפתח בתוך תחנת רכבת ויציע ללקוחות גם את פורמט הדיילי'ס (DAILY'S). אנו נוביל את השירות המקצועי והטוב ביותר לקוחותינו".

 
קרדיט יחצצילום: קרדיט יחצ
קרדיט יחצ
צרכנות רמלה-לוד רמלה לוד

art