X

האם שואבי אבק של דייסון שווים את זה?

בעוד ששואבי דייסון הם פופולריים, האם כדאי לקנות אותם כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות אחרות זמינות היום בשוק?

  • י"ח כסלו התשפ"ג
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

שואבי אבק של Dyson מייצרים עוצמת שאיבה מעולה

חשוב לציין שלשואבי האבק של Dyson יש עוצמת שאיבה גדולה ומוטות מברשת מונעים, שעוזרים להסיר יותר לכלוך. בנוסף, הם מאוד נוחים וקלים לתפעול.

לשואבי אבק חוטי של Dyson יש ניידות מצוינת

לעתים קרובות קשה לתמרן שואבי אבק עם כבלים בגלל הגלגלים שלהם, ועיצוב ה"כדור" של דייסון מקל עליך לדחוף אותם בבית שלך.

קשה לנצח שואבי אבק אלחוטיים של דייסון

נכון לעכשיו, שואבי האבק האלחוטיים של Dyson הם שואבי האבק האלחוטיים הטובים ביותר בשוק, עם תכונות מתקדמות כמו תצוגת LCD והתאמת יניקה אוטומטית שהופכים אותם לטובים עוד יותר.

מה לגבי מותגי ואקום אלחוטיים אחרים?

בעוד דייסון היו הראשונים לייצר שואב אבק אלחוטי פופולרי, מותגים אחרים יצאו מאז עם שואבי אבק דומים עם אותן תכונות ייחודיות ואותם ביצועים נהדרים כמו של דייסון.

שואבי דייסון יקרים

בעוד ששואבי דייסון הם יקרים, לשואבי דייסון האלחוטיים יש את תגי המחיר המרעננים ביותר. עם זאת, דגמים ישנים יותר של שואבי האבק של Dyson עדיין מספקים ביצועי ניקוי מעולים, כך שאין צורך להשיג את הדגמים העדכניים ביותר של שואבי האבק של Dyson.

שואבי אבק ללא שקיות הם לא תמיד הבחירה הנכונה

חשוב לזכור שכל שואבי האבק של Dyson הם ללא שקיות, מה שמקל על הריקון ואינו מצריך שקיות חלופיות. עם זאת, שואבי אבק ללא שקיות נוטים להיות מבולגנים יותר להתרוקן, ויש להם קיבולת אבק קטנה יותר מדגמים עם שקיות.

מותגים אחרים הם (אולי) אמינים יותר

שואבי האבק של Dyson רחוקים מלהיות הגרועים ביותר בכל מה שקשור לאמינות, אבל הם לא הכי אמינים גם בכל מה שקשור לאמינות. כמעריצים גדולים של Dyson ב-Spotless Vacuum, יש לנו מגוון רחב של שואבי אבק אלחוטיים באיכות הגבוהה ביותר.

האם שואבי אבק של דייסון באמת שווים את הכסף?

בשנת 1993 השיקה דייסון את דגם הוואקום הראשון שלה, ומאז ההתמחות שלו התרחבה לכלול גם מניפות מפוארות וכלים לעיצוב שיער. לאחר שהתוסכל מהשואב שנקנה בחנות שלו, ג'יימס דייסון הקים את המותג הידוע בעולם Dyson בשנת 1978. הוא רדף אחרי חברה ביפן כדי למכור את שואב האבק שלו ועשרים ושניים חודשים לאחר מכן השיק את שואב האבק הראשון שלו, DC01, שואב אבק בעל שם עולמי. שואבי האבק של Dyson ידועים לא רק בשל היותם ללא שקיות, אלא גם בשל העיצוב האלחוטי שלהם. לדגמים החדשים יש סוללות פלאג-אין, הניתנות לטעינה דרך התקע, ויש להם שלוש הגדרות שונות - Eco, Auto, ו-Boost. לפי הניו יורק טיימס, שואבי האבק הטובים ביותר של Dyson לרצפות עץ הם V7 Fluffy ו-V8 Absolute. שואבי האבק של Dyson הם שואבי האבק הטובים ביותר לניקוי שטיחים, ספות, אריחים ושטיחים חיידקיים. שואבי האבק של Dyson מאושרים גם על ידי קרן האסטמה והאלרגיה של אמריקה כשואבי האבק הטובים ביותר לחולי אסתמה. למרות העובדה שקיימים בשוק שואבי אבק רבים שעושים דברים דומים לשואבי דייסון כיום, שואבי דייסון מתפקדים טוב יותר ומגיעים עם אחריות לחמש שנים. ומה לגבי שואבי אבק מומלצים אחרים? מוזמנים לקרוא עוד בקישור הזה >   *תוכן ממומן.
צרכנות בקעת אונו צרכנות דייסון

art