לשמירה על המזון בקלות וביעילות! בתנועה פשוטה של פתיחה ומתיחה על פתח כל כלי, צלחת, תבנית וקערה (אפילו על פני האבטיח החצוי עצמו) – מתפרש כיסוי הניילון באופן מושלם
סנו סושי משיקה כיסוי ניילון עם גומי נצמד לשמירה על המזון – לכיסוי קערות, צלחות וקופסאות בקלות ובנוחות.
כיסוי ניילון עם גומי שומר על טריות ואיכות המזון, מכל הסוגים, ועל ההיגיינה בסביבתו בתנועה פשוטה ויעילה.
הגומי הנצמד והגמיש של הכיסוי מאפשר התאמה למגוון צורות וגדלים של כלים ומוצרי מזון ועוטף אותם בצורה אחידה מכל הצדדים כך שמגן על המזון מחדירת אוויר וחיידקים ומונע פיזור ריחות לא נעימים במקרר.
חדש מד"ר פישר: שמפו לתינוק בסדרת קמיל בלו קלאסיק ללא דמעות | לעור עדין ורגיש | בריח המוכר והאהוב
קמיל בלו הינו מותג התינוקות מס' 1 לטיפול בתינוקות וילדים בישראל, והוא כולל מגוון רחב של סדרות ומוצרים המעניקים מענה לצרכים השונים של הטיפול בתינוק החל מיום היוולדו ואילך. המוצרים השונים מוכרים ואהובים על הורים ותינוקות מזה 55 שנה, והם גם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל.
ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל בלו, ומשיקה את קמיל בלו קלאסיק, שמפו לתינוק לשימוש יומיומי מגיל לידה, בנוסחה ללא דמעות, המותאמת לעורם העדין של תינוקות ומוצעת בריח המוכר והאהוב של סדרת קמיל בלו קלאסיק. השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, לסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור ולמראה שיער בריא.
המוצר נבדק דרמטולוגית, ללא דמעות, היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש וכן מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתו לעורם העדין של תינוקות.
לראשונה בישראל מכנסונים במידה 7 למשקל 17 ק"ג ומעלה בנוסף, כל הסדרה החדשה של המכנסונים פותחה עם כיס עצירה ייעודי שנועד למנוע קקי גב.
מותג החיתולים פמפרס זיהה את העלייה בצורך של הורים לתינוקות ופעוטות למידת חיתולים גדולה יותר ומשדרג את סדרת המכנסונים שלו עם מידה גדולה יותר, מידה 7, המאפשרת נוחות מקסימלית והגנה מקיפה מפני דליפות גם במשקלים וגבהים גדולים יותר (מעל 17 ק"ג).חדש מפמפרס: מגבוני פמפרסHarmonie מגבונים המיוצרים מ-0% פלסטיק ו- 100% חומרים מהצומח
משבר האקלים וההתחממות הגלובלית העלו בשנים האחרונות את המודעות לחשיבות של שמירה על הסביבה. ספציפית פלסטיק, אשר נמצא במגבונים הלחים אשר נמכרים כיום בשוק, הפך לאחד האיומים החמורים על הים שכן פירוקו האיטי בים (למגבון בד רגיל לוקח בין 300-500 שנה להתפרק בטבע) משחרר חומרים רעילים העלולים להגיע למזון, והוא מהווה סכנה לבעלי החיים.
משקי הבית מדורגים בין שלושת המובילים בכל הקשור לפליטות גזי החממה ולשינויים באופן צריכת משקי הבית יש השפעה אדירה על התפתחות המשבר.
מהסיבה הזו פמפרס משיקה את סדרת המגבונים החדשה Harmonie אשר, בניגוד למגבונים אחרים, מיוצרים מ-0% פלסטיק ו-100% חומרים מהצומח.
אנרגיה במונדיאל: לרגל המונדיאל מותג משקאות האנרגיה, BLU, משיק מהדורה מיוחדת ויוצא בפעילות נושאת פרסים
מותג משקאות האנרגיה BLU משיק מהדורה מיוחדת לרגל המונדיאל תחת השם
BLU Your Team. המהדורה המיוחדת כוללת פחיות עם הדפסי דגלי המדינות המשתתפות במונדיאל כאשר מאחורי כל לשונית של הפחית מסתתרת אות באנגלית.
בנוסף, יוצא המותג בפעילות נושאת פרסים במסגרתה אוספים את האותיות שמתחת ללשונית, מרכיבים את שמות הנבחרות FRANCE, SPAIN, ARGENTINA, BRAZIL, ונכנסים להגרלה בה יכולים לזכות בקורקינט חשמלי, אופנוע חשמלי, פלייסטיישן,ו- Iphone14 כולל כרטיס לחצי גמר המונדיאל עם טיסה ומלון. בכל שבוע במשך חמישה שבועות תערך הגרלה בין המשתתפים.
הפרס הגדול בפעילות, אופנוע ואמהה Tmax ,שבו ניתן לזכות גם באמצעות בהגרלה, יוענק למי שירכיב את המילה BLU WORLD