איך לעשות סטורי בפייסבוק כך שיביאו תנועה ולקוחות לעסקים
כדי להחיות" את הדף העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם ולהחשיב אותו כמרכיב חיוני באסטרטגיית התוכן של העסק או המותג. המרכיב העיקרי בפרסום בדף כיום הוא הסטורי
- כ"א סיון התשפ"ב
עסקים בעלי דף עסקי בפייסבוק ואינסטגרם חייבים "להחיות" את הדף העסקי ולהחשיב אותו כמרכיב חיוני באסטרטגיית התוכן של העסק או המותג. המרכיב העיקרי בפרסום בדף כיום הוא הסטורי. בין אם העסק שואף להגביר את המודעות למותג, ליצור מעורבות או להניע מכירות, סטורי בפייסבוק הם המפתח להצלחה. אז כיצד סטורי יכול לעזור לנו בקידום העסק?
- סטורי יוצר חיבור אותנטי עם הקהל- סטורי נשאר למשך 24 שעות לפי שנעלם והוא מצוין כדי להציע הזדמנויות מהירות ואמינות, פחות שיווקיות אלא יותר אותנטיות. הקהל יזהה אותנטיות ולכן יתחבר טוב יותר למותג או לעסק. כדי למנף את האותנטית של סטורי, חשוב להציע תוכן שקשור לתהליך בעסק או השקת מוצר חדש.
- סטורי יכול לעזור לנו להגיע ליותר לקוחות באופן טבעי (אורגני), מאחר ובזמן האחרון עם נסיקתן של טיקטוק ואינסטגרם, דפי פייסבוק חוו ירידה בהגעה לקהלים באופן אורגני, סטורי בפייסבוק עובד טוב יותר וסביר להניח שיגיע ליותר קהל רלוונטי עבור העסק. סטורי מופיעים בראש הפיד ולכן הם זמינים מיד למשתמש הפותח את האפליקציה. כאשר העוקבים של העסק צופים בסטורי ומעורבים בהם, האלגוריתם של פייסבוק יתעדף את תוכן הזה ויקדם אותו.
- סטורי יוצר מעורבות- סטורי איכותי מצד אחד יספק תוכן לעוקבים ויביא לצפייה פסיבית, מצד שני יעודד מעורבות רבה שתביא לשיח עם קהלים חדשים ולהתעניינות במוצר. בסטורי כבר לא מדובר רק על שיתופים והודעות, אלא עוד הרבה סוגי מעורבות מתקדמת כמו מדבקות אינטראקטיביות המאפשרות לעסק לשאול שאלות, לקבל משוב מלקוחות ולעורר יצירתיות.
- סטורי עוזר להגביר תנועה לאתר העסק- אפשר כמובן להוסיף קישור בסטורי או בתגובות, כמובן גם לעשות שימוש בכל מה שנותנת פייסבוק בתמיכה בסטורי כדי לעניין אנשים מחוץ לפייסבוק באתר. בתוך כל ניתן כמובן גם לקשר לחנות הפייסבוק ולהשאיר את המשתמשים לקנייה בתוך הפלטפורמה. סטורי יכול גם לקשר לפוסט באינסטגרם ולעניין את העוקבים או לתת לקהל חדש אפשרות לראות מוצרים אחרים ששותפו באינסטגרם.