X

3 סוגי פרסום שחובה להכיר

מה שיפה וטוב באינטרנט הוא שיש מקום לכולם, עסקים גדולים כקטנים. ישנם סוגי פרסום רבים ברשת נמנה בכתבה זו שלושה מהם

  • ז' תמוז התשפ"א
תמונה: PIXABAY

אם אתם בעלי עסק אתם חייבים לפרסם אותו באינטרנט. למה? כי כולם נמצאים שם וכולם מחפשים את מבוקשם ברשת. גם המתחרים שלכם נמצאים שם ואתם חייבים להראות נוכחות. יש סוגי פרסום רבים ברשת והנה שלושה מהם.

 

פרסום אורגני בגוגל

זה למעשה לא פרסום ישיר אלא קידום של אתר אינטרנט או דף נחיתה בגוגל אבל התוצאה היא אותה תוצאה – כניסה של גולשים רלוונטיים והתעניינות שלהם במוצרים או בשירותים שלכם. במסגרת הקידום האורגני צריך בין השאר לכתוב כותרות ותיאורים לכל עמוד, לכתוב תוכן רלוונטי לאתר עם ביטויי מפתח, לדאוג להיררכיה נכונה של התוכן, ליצור קישורים שיובילו לאתר ולבצע עוד פעולות שונות כדי להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.

 

פרסום ממומן בגוגל

בגוגל אפשר גם לפרסם מה שאומר לכתוב מודעות שיופיעו בתוצאות החיפוש והתשלום יהיה על בסיס הקלקה על המודעות. אפשר להרים קמפיין בתוך שעות ולקבל שטף של גולשים מתעניינים שגם יפתחו אחר כך את הארנק. פרסום בגוגל לעסקים בדרך הזו יכול להיות מהיר ויעיל.

 

פרסום ממומן בפייסבוק

עוד סוג של פרסום יעיל ומהיר הוא הפרסום הממומן בפייסבוק. אלו מודעות שאפשר לטרגט לגולשים ספציפיים על בסיס גיל, מין, אזור מגורים, מצב משפחתי, מצב סוציואקונומי ועוד פרמטרים רבים אחרים. זו דרך מעולה לאסוף לקוחות לעכשיו ולמאוחר יותר ולדייק את הפרסום בלי לבזבז כספים מיותרים.

יש אין ספור אפשרויות לפרסום כשמעטות מהן הן בזירה הפיזית (מודעות בעיתון, פלאיירים וכדומה) אבל בעיקר בזירה האינטרנטית. מה שיפה וטוב באינטרנט הוא שיש מקום לכולם, עסקים גדולים כקטנים וכל מה שצריך זו מוטיבציה להצליח ולהתייעץ עם האנשים הנכונים וגם להיעזר בהם בתכנון הפרסום ברשת.

          *כתבה פרסומית
עסקים בכותרות פרסום באינטרנט פרסום עסקי

art