5 דגשים של ניהול עמודי פייסבוק כמו אלופים
בזמן האחרון, נשמעים קולות לא מעטים הטוענים כי זמנה של פייסבוק תם, או לפחות עומד להסתיים בקרוב. זה נכון שהאלגוריתם נעשה קשוח יותר ולהתקדם בפייסבוק דורש עבודה לא מעטה, אבל זה ממש לא אומר שכוחה של הפלטפורמה נחלש
- ו' אייר התשפ"א
ניהול עמודי פייסבוק הפך למשימה המחייבת ידע והיכרות עם הפלטפורמה, ראש גדול ובעיקר, זמן. רוצים לדעת איך עושים את זה? המשיכו לקרוא! ניהול עמודי פייסבוק – כך עושים זאת נכון
- אל תהיו שיווקיים מידי – אחד הטיפים החשובים ביותר של ניהול עמודי פייסבוק הוא לזכור שהלקוח לא טיפש. הגולשים שלכם ישמחו לבצע רכישה של המוצר או השירות בהם עוסק העמוד שלכם, אבל הם ישמחו ליותר מזה; לערך, לשיתוף, להכיר אתכם מקרוב. נסו לשמור על איזון בין תוכן שיווקי ובין תוכן ערכי, וכך תיצרו קהל עוקבים נאמן.
- צבעים, צבעים! – האלגוריתם של פייסבוק אוהב צבעים. למה הכוונה? לתמונות, ואם אפשר – עדיף סרטוני וידאו. אלו זוכים לחשיפה גבוהה יותר, מושכים יותר גולשים ומניעים אותם לפעולות כגון תגובות ושיתופים, מה שמושך גולשים נוספים להצטרף לחגיגה. זה עובד קצת כמו פה לאוזן, ובעיקר כשמצליחים לעלות על הנוסחה הייחודית והמקורית שלכם ליצירת תוכן.
- אל תוותרו על תגובות – אין דבר שמרגיז עוקבים יותר מאשר עמוד שלא מגיב כאשר יש בעיה כלשהי או שאלה. אל תוותרו על תגובה לעוקבים שלכם, גם אם מדובר בתגובה לביקורת שלילית. אין ספק שיש גולשים שלא יחסכו במילים רעות ופוגעניות, אבל ברגע שיודעים כיצד להתמודד עם זה, אותם גולשים כעוסים עלולים להפוך ברגע אחד למעריצים הכי גדולים שלכם.
- מקוריות – סביר להניח שמדובר בדגש חשוב מאין כמותו כשמדובר בשיווק באופן כללי. העוקבים שלכם כנראה ראו הכל, ומאחוריהם עומדים גולשים מזדמנים שהגיעו בטעות לעמוד שלכם וכעת זקוקים לסיבה טובה להישאר בסביבה ולעקוב אחריכם. הדרך לתת להם את מה שהם מחפשים היא כמובן באמצעות תוכן מקורי ומיוחד שעדיין לא ראו.
- תעבדו מסודר – אם תעבדו בצורה לא מאורגנת ותעלו פוסטים כשמתחשק לכם, אתם תלכו לאיבוד ותגלו שלא כל כך קל לצאת מזה. המלצה שלנו? להקדיש יום יומיים בחודש בכדי להכין תכנית עבודה לחודש הבא, אם אפשר אפילו לתזמן פוסטים ותכנים מראש. כך תוכלו לפנות לעצמכם זמן להתעסק בנושאים אחרים הקשורים לקידום העסק שלכם וחשובים לא פחות.