![מימין לי אפיק נטע אלחימסטר ותומר טל <br> צילום: גיל חיון מימין לי אפיק נטע אלחימסטר ותומר טל <br> צילום: גיל חיון](https://storage.gal-gefen.co.il/articles/15941_tumb_800X480.jpg)
מימין לי אפיק נטע אלחימסטר ותומר טל <br> צילום: גיל חיון
משבר הקורונה והסגר שבא בעקבותיו טילטל את ענף המסעדנות. בעקבות זאת, בחרה רשת המשקפיים אירוקה, לצאת בקמפיין חברתי ולתת במה לשפים תחת הסיסמא:" אוכלים עם עיניים", במסגרתו תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם השפים במסעדתם. הקמפיין צולם בשיתוף הפרזנטורית של המותג: נטע אלחמיסטר – ששימשה כסו שף ל- 10 השפים שנבחרו לככב בקמפיין, במהלך הצילומים, כל שף בחר משקפיים של מעצב על, בהשראתם יצר מנה מרהיבה.