X

צילומים טעימים

  • כ"ט אב התש"פ
מימין לי אפיק נטע אלחימסטר ותומר טל <br> צילום: גיל חיון
משבר הקורונה והסגר שבא בעקבותיו טילטל את  ענף המסעדנות. בעקבות זאת, בחרה רשת המשקפיים אירוקה, לצאת בקמפיין חברתי ולתת במה לשפים תחת הסיסמא:" אוכלים עם עיניים", במסגרתו תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם  השפים במסעדתם.  הקמפיין צולם בשיתוף  הפרזנטורית של המותג:  נטע אלחמיסטר – ששימשה כסו שף ל- 10 השפים שנבחרו לככב בקמפיין,  במהלך הצילומים, כל שף בחר משקפיים של מעצב על, בהשראתם יצר מנה מרהיבה.
רכילות אירוקה

art