X

מפסידים בלבד

  • י"ב חשון התשע"ח

קבוצת נחלת יהודה ממחוז דרום א' של ליגה ב', יצאה למשחק חוץ מול הבלתי מנוצחת מאור יהודה. המקומיים עלו ליתרון של 2:0 עוד במחצית הראשונה, אך אלנור אלייב ובעיטת עונשין מ- 11 מטרים של יניב סבג, איזנו את התוצאה שמונה דקות לסיום המשחק. כשהיה נדמה שהקבוצה תצליח סוף סוף ללקט נקודה, הגיע השער המנצח של אור יהודה, דקה לסיום המשחק. הקבוצה שפתחה את העונה עם שני ניצחונות, סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים, ומדורגת במקום ה- 13 עם 6 נקודות בלבד. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את שמשון כפר קאסם מהצמרת.
קבוצת הנוער של המועדון סיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ שלה מול מעלה אדומים. מאור מלכא כבש את השער המאזן בדקה ה- 79. קבוצת נערים ג', ניצחה 2:0 את צפרירים חולון משערים של אריאל אברהמוב ורועי עובדיה.
במחוז המקביל, דווקא כשהיה נדמה שקבוצת שיכון המזרח עולה על דרך המלך אחרי שניצחה פעמיים רצוף, הגיע הפסד ביתי כואב במיוחד 1:0 לבית שמש, כשהשער היחיד במשחק נכבש עמוק בתוך תוספת הזמן, למעשה בדקה ה- 96. הקבוצה שיחקה למעלה מ- 70 דקות, בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ישראל דמקה בכרטיס אדום, כבר בדקה ה- 19. שיכון מדורגת במקום ה- 12, ותנסה לחזור אל מסלול הניצחונות במחזור הקרוב כשתצא למשחק חוץ מול שכנתה בתחתית, מכבי באר שבע.
קבוצת הנוער של המועדון, ניצחה 4:2 את קרית עקרון. יונתן קרה עם שלושער ויניב מלקם, כבשו את השערים לזכותה. קבוצת נערים ב', השיגה ניצחון דרמטי 4:3 על א.ס מול חולון, אחרי שחולון כבר הוליכה 3:0. סהר קון, עידו אביסרור, גיא בכר ואיתי גרופי, כבשו את השערים.
גם קבוצת מ.ס ראשון לציון מליגה ג', יצאה מאוכזבת מסוף השבוע האחרון, כשהפסידה בחוץ 3:2 ללוד. אלעד דן עם צמד מהיר עם פתיחת המחצית השנייה, איזן ל- 2:2, אך המילה האחרונה הייתה של לוד, עם שער ניצחון בדקה ה- 81. במחזור הקרוב תארח ראשון לציון את מוליכת הטבלה מגדרה.
קבוצת הנוער של רמת אליהו הביסה 6:0 את בני אילת עם שערים של מאריה גולנטאו, ירין אשכנזי, וצמדים של יוגב משה וגיא מסה. במשחק בו נכבשו 11 שערים, ניצחה קבוצת נערים א', של המועדון 6:5 עם צמדים של שלושה שחקנים: זיו שאקי, זיו חדד והבטה גמבר.
תמונות: 6. 
7. 

אלייב, שער שלא הספיק- צילום אלי שמואלי דאבל פס
סבג- צילום דאבל פס
כללי

art