X

אזעקות נשמעו במרכז הארץ בעקבות שיגור מלבנון

אזעקות הופעלו הבוקר בשעה 7:45 בעקבות שיגור טיל בליסטי מכיוון לבנון

אזעקות נשמעו במרכז הארץ בעקבות שיגור מלבנון
צילום: ארכיון- דובר צה"ל

הבוקר (שלישי), הופתעו תושבי גוש דן והשרון, כשנשמעה אזעקה בשעה 07:45 בעקבות שיגור 4 טילים בליסטיים מכיוון לבנון. 3 יורטו ואחד נפל בשטח פתוח. קולות היירוטים נשמעו היטב בין היתר בחולון, בת ים וראשון לציון.

ראש עיריית חולון, שי קינן: "תושבות ותושבים יקרים, התרעה נשמעה באזורנו לפני דקות אחדות, כתוצאה מירי מכיוון צפון. כוחותינו סורקים כעת את השטח לאיתור מפגעי רסיסים, בשלב זה אין דווח על נפגעים או נזק.  המשיכו לגלות ערנות ולהשמע להנחיות פיקוד העורף שהוכחו כמצילות חיים!"

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "תושבות ותושבים יקרים, לפני זמן קצר הופעלה אזעקה בבת-ים, כתוצאה מירי מכיוון לבנון. לא היו נפילות בעיר, איש לא נפגע ולא נגרם נזק. נכון לעכשיו השגרה נמשכת ואין שינוי באירועי החג שיתקיימו כרגיל, בהתאם להנחיות פיקוד העורף וגורמי החירום העירוניים.  במהלך הבוקר אקיים הערכת מצב יומית כדי להיערך להמשך ימי החג. כרגיל, אעדכן בכל התפתחות. בינתיים אבקש להזכיר שהמוקד העירוני 107 עומד לרשותכם לכל שאלה או בקשה, מסביב לשעון. מועדים לשמחה"

עיריית ראשון לציון: "תושבות ותושבים יקרים, לפני זמן קצר נשמעה אזעקה בראשון לציון (מערב). אנחנו עוד מבצעים סריקות, אך עד כה אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר, או על פגיעות בגוף או נזק לרכוש. אנא המשיכו להישמע להוראות פיקוד העורף ושיהיה לכולנו המשך יום רגוע שקט"

מכבאות והצלה נמסר: "עד כה לא נפתחו אירועים הקשורים לירי הטילים שבוצע לאיזור מרכז הארץ".

ממד"א נמסר: "בהמשך לאזעקה שנשמעה ברחבי הארץ, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום, לא על נפילות ולא על נפגעים".

מהמשטרה נמסר: "שוטרי מחוז ת"א מנהלים סריקות מבצעיות בגזרה בהתאם לדיווחים למוקד 100, על מנת לאתר ולבודד זירות נפילה ככל שישנן, על מנת לסייע לציבור".

טילים אזעקה לבנון

art