X

אישום: מומחה לאומנויות לחימה תקף ופצע שני גברים שנזקקו לתפרים

דניאל אריק שין העיר למספר קטינים שהרעישו בשעת צהרים בחצר בית ספר. הקטינים צעקו ש"מישהו רודף אחריהם ומאיים עליהם" ושני אזרחים נחלצו לעזרתם. שין נאשם כי דקר אותם בחפץ חד: אחד מהם סבל משבר בארובת העין והאחר נחתך בשפה ובקרקפת

אישום: מומחה לאומנויות לחימה תקף ופצע שני גברים שנזקקו לתפרים
צילום: אלימות

מחלקת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה כתב אישום חמור נגד מומחה לאומנויות לחימה, שנאשם כי תקף שני גברים, דקר וגרם להם לחבלות.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב נגד דניאל אריק שין בן 52 עולה כי הוא מתגורר סמוך לבית ספר יוחנני בהרצליה. בשעת צהרים, כך נטען, שיחקו מספר קטינים במגרש בית הספר ולאור הרעש שגרמו נכנס שין לבית הספר, ביקש מהם לעזוב את המקום ושב לביתו.

 הקטינים החלו לצעוק כי מישהו רודף אחריהם ומאיים עליהם ושני אזרחים שהיו במקום ניסו לאתר את שין. מכתב האישום עולה כי שין שב לחצר בית הספר ושני האזרחים ניסו למנוע את יציאתו מהמוסד החינוכי עד להגעת המשטרה שהוזעקה.

שין ניסה לצאת משער בית הספר ושני האזרחים חסמו אותו ואף הכו בו באגרופים. מכתב האישום עולה כי שין אחז בידו חפץ חד שבאמצעותו תקף את השניים.

המשטרה, כך נטען, איתרה את שין בדירתו. הוא נעצר ונחקר.

מכתב האישום עולה שהוא גרם לחבלות של ממש לשני האזרחים. לאחד מהם נגרם שבר בארובת העין והוא נזקק לתפרים. לאחר הוא גרם לחתך בשפה, חתך בקרקפת ולפציעות במצח שדרשו תפרים.

"במעשים אלה תקף שין ופצע את השניים באמצעות החפץ החד וגרם להם לחבלה חמורה".

 

 

 

art