n
דף הבית / מומלצים / פרקטים בראשון לציון

פרקטים בראשון לציון

פרקט (בצרפתית "תא קטן") הוא פסיפס גיאומטרי של חלקי עץ המשמשים לצרכי עיצוב בריצוף רצפות. דפוסי הפרקטים לרוב מגיעים בעיצובים גיאומטריים וזוויתיים הכוללים - ריבועים, משולשים, אלכסונים וגם צורות מעוקלות.
להתקנת פרקטים אנשי המקצוע בדרך כלל משתמשים בעצים מנוגדים בצבעם, כמו עצי - אלון, אגוז, דובדבן, ליים, אורן, מייפל וכו'. בסוגים היקרים יותר של פרקטים ישנו שימוש מרובה בעץ מהגוני, עשיר בצבע ולפעמים בעצים טרופיים שונים.

parquetsheldor001
קרדיט: פרקט דור

אמנם מבחינה טכנית אינו עץ, אך במבוק הוא גם חומר פופולארי לשימוש בפרקטים מודרניים. רצפות פרקט הודבקו בעבר בדרך כלל עם ביטומן חם, אך כיום ישנם מספר שונה של שיטות, אשר כל אחת מהן מוכוונת לספק פיתרון לסביבות וחומרי בנייה שונים. על מנת להצטרף לתושבי העיר שמתהדרים ברצפות פרקט יוקרתיות בראשון לציון, חברת אלופי העץ מזמינה אתכם ליצור עימה קשר כבר היום. לשמוע מהיועצים שלנו על סוגי הפרקטים השונים, הצעות המחיר של פרקטים.

פרקטים בראשון לציון – מבחר עצום של צבעים וסגנונות שונים

המגוון הרחב של פרקטים בראשון לציון מאפשר לתושבי העיר לבחור מתוך מאגר עשיר של סוגים שונים של עצים, עיצובים ושיטות התקנה לפרקטים בראשון לציון. על כן אנו רוצים להמליץ לכם  על אלופי העץ, האנשים שלכם להתקנת פרקטים איכותיים במחיר הטוב ביותר בראשון לציון והסביבה.

בין סוגי הפרקטים שהחברה מתקינה ללקוחות בראשון לציון תוכלו למצוא פרקטים מעצים שונים, פרקטים עם שכבת למינציה, פרקטים עמידים במים, פרקט קרונו ועוד. בנוסף אנו מזמינים אתכם להתרשם באתר החברה מעבודות פרקט שונות שביצענו עבור לקוחותינו.

פרקטים לאזורים שונים בבית

מאז שהפרקטים הפכו למצרך חיוני לבעלי בתים ועסקים, שמבקשים להקרין את החמימות והיוקרה של הפרקטים אל תוך חייהם. ניתן לראות את השימוש הדקורטיבי בפרקטים לצד השימוש הפרקטי שהתקנת פרקט מספקת לחללים סגורים ופתוחים. כמו למשל בחדר הסלון, בגינה, במטבח או בחדרי השינה בבית.

בראשון לציון ניתן כבר למצוא פרקטים בכל אזורי הבית ואפילו בעסקים רבים כגון משרדים, מסעדות, פאבים ומרחבים ציבוריים.
אלופי העץ מתמחים בהתקנה ותיקון כל סוגי הפרקטים ומזמינים אתכם ליהנות מהטרנד הקבוע ביותר בתחום עיצוב הפנים.

התקנת פרקט מעלה את ערך הנכס שלכם

רצפות פרקט עץ הן כל כך פופולאריות, מה שבהחלט הופך את הנכס שלכם ליותר מושך בעבור קונים בעת מכירת הבית שלכם. מחקרים מראים שפרקט עץ טוב יכול להוסיף ערך נוסף של 2.5% לבית שלכם. בעיקר בשל העובדה שהפרקטים מסרבים לאבד מיוקרתם, גם לאחר שהתרגלנו לראות אותם ביותר ויותר בתים ובתי עסק, הפרקט כאן להוכיח שהוא אינו טרנד חולף, הוא אשכרה מרים את ערך הנכס שלכם בראשון לציון.
אז איזו עוד הוכחה אתם צריכים על מנת להבין שפרקט הוא המצרך החיוני ביותר לבית שלכם.

אלופי העץ – אלופים בפרקט

חברת אלופי העץ פועלת שנים רבות במתן שירותי עבודות עץ ומתמחה בעבודות פרקטים, תוך כדי שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. החברה מספקת מגוון שירותים שונים בעבודות פרקט, המוכוונות לספק את כל צרכי הפרקטים של קהל הלקוחות בראשון לציון. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר החברה ולהתרשם בעצמכם ממגוון רחב של עבודות העץ של החברה מרחבי הארץ.

בנוסף למגוון הרחב של השירותים השונים. אולי תגלו בעצמכם על פתרון לפרקטים שמתאים יותר עבורכם. כל זאת במחיר השווה ביותר שתמצאו ובידיים המיומנות ביותר שתמצאו לעבודות פרקטים בראשון לציון. פנו אל אלופי העץ כבר היום וצוות היועצים של החברה ישמח לענות על כל שאלה בדרך לפרקט המושלם שלכם.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות