n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: שני פצועים קשה באירוע ירי!

בת ים: שני פצועים קשה באירוע ירי!

גל האלימות בבת ים הגיע לשיא חדש עם אירוע ירי שהתרחש בצומת הרחובות בלפור וירושלים. אחד הפצועים במצב קשה

אירוע ירי צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אמש (מוצ"ש) קצת אחרי השעה 8 וחצי בערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על שני גברים שנפצעו בארוע אלימות שכלל ירי, ברחוב ירושלים פינת בלפור בבת ים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה,העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שני גברים בשנות ה-30 במצב בינוני וקשה ועם פציעות חודרות.

חובשי מד"א על אופנוע מד"א נועם אסולין ודניאל גיאת סיפרו: "ראינו שני גברים בשנות השלושים שוכבים על הכביש כשהם בהכרה מלאה וסובלים מפצעי ירי, הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני."

אירוע ירי בבת ים צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

בני מזרחי חובש איחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח מדובר באירוע אלימות, הענקנו סיוע רפואי ראשוני לשני נפגעים שסבלו מחבלות חודרות. ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול כאשר מצב מוגדר בשלב זה בינוני."

גם כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו לחקור את האירוע כשהרקע הוא ככל הנראה פלילי

באותו הזמן בו התרחש אירוע הירי ובמרחק של פחות מקילומטר, בצומת הרחובות ירושלים ובן גוריון, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לפצוע באורח קל עד בינוני שסבל מחבלות חודרות. לאחר מכן הוא פונה באמבולנס לבית החולים להמשך טיפול. מדיווח של עוברי אורח במקום מדובר באירוע נוסף ללא קשר לאירוע בירושלים פינת בלפור.

   צילום דוברות איחוד הצלה

צילום מזירת האירוע: דוברות איחוד הצלה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בת ים עיר של ערסים ופרחות.
    בתקופה האחרונה מפחיד להסתובב ברחובות מכות יריות בכל פינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות