n
דף הבית / מומלצים / כיצד בוחרים מוצרים נלווים לפנים הבית

כיצד בוחרים מוצרים נלווים לפנים הבית

bi-Image-2020-11-12
קרדיט לתמונה: אחים ביטר

מוצרי מטבח ופתרונות אחסון חכמים ומעוצבים

המטבח הינו אחד החדרים העמוסים ביותר בכל בית, יש צורך רב להכניס דברים רבים שונים בתוך חלל שלרוב אינו גדול מאוד. בין כלים שזקוקים לייבוש או לאחסון, ועד למוצרי המזון השונים והזבל המיוצר, לכל דבר יש את המקום המיועד לו. כדי לשמור על החלל הזה מסודר בצורה היעילה ביותר, ותוך כדי לשמור גם על עיצוב נעים לעין בבית, יש צורך לבחור במוצרים איכותיים בעלי עיצוב חכם.
פח אשפה, לדוגמא, ניתן לבחור בגדלים שונים לפי כמות הפסולת המיוצרת בבית וכמות המקום שיש, וכן לבחור את הפתיחה המועדפת על הדיירים, מדוושת פתיחה ועד פחים חכמים שנפתחים באמצעות חיישן. לחלופין, ניתן לבחור בפח שמוחבא בתוך ארון במטבח ונשלף בעת הצורך. בדומה לכך, קיימים מוצרי אחסון נוספים ומגוונים לכל צורך במטבח.

גם בפרזול למטבח יש להשקיע מחשבה על העיצוב והאיכות של המוצרים. כאשר בוחרים ידיות למקרר ולדלתות הארונות, במידה וצריך, ניתן לבחור ידיות זהות בעיצובן, או ידיות מקרר שמשתלבות באופן אינטגרלי עם העיצוב של שאר המטבח. ישנן ידיות משיכה בעובי, אורך ואיכות שונים, וכך ניתן לבחור את האיכות הרצויה והידית הנוחה ביותר שתיתן מראה שלם ומעוצב למטבח.

הפיניש לריהוט

מרבית האנשים בוחרים את הריהוט שלהם לפי נוחות, מחיר, איכות, ומעל הכל מראה שיתאים לעיצוב הכולל של הבית. אך ישנו דבר אחד אשר קל מאוד לפספס אותו או לזלזל בו, והוא הרגליים לריהוט, דבר אשר יכול להעניק פיניש מושלם לעיצוב הבית באופן השלם ביותר, ואף להוסיף עניין וצבע בחדרים השונים.

בנוסף למראה החזותי של הרגליים, בבחירת רגליים לריהוט יש לקחת בחשבון גם את חוזק הרגל. למשל, לשולחן קפה ניתן לבחור ברגליים מעוצבות ועדינות, אך לספה יש לבחור ברגליים חזקות ויציבות, אשר לרוב יהיו גם נמוכות יותר.

כמו כן, ניתן לבחור גם רגליים בעלות בולמי זעזועים, המכוסות בפלסטיק ומיועדות לרהיטים שמזיזים הרבה, כמו כיסאות, ובכך מונעים רעש ושריטות לרצפה.

הפיניש לחלונות

לאחר בחירת זכוכיות ועיצוב לחלונות קטנים וגדולים בבית, יש לקחת בחשבון גם את האיטום שלהן. איטום חלונות מסייע לבידוד מפני הטמפרטורה החיצונית והרעש מבחוץ, סותם חריצים קטנים שדרכם יכולים להיכנס חרקים ואבק ומונע רטיבות.

את האיטום לחלונות לרוב ניתן לראות לאחר ההתקנה, ולכן מומלץ לבחור באיטום בצבע הרצוי. כמו כן, לחלונות שונים מסילות שונות בעובי שונה, ולכן יש לבחור את האיטום לפי סוג החלון והמסילה. קיים גומי איטום שהוא נוח וקל להדבקה ולהתאמה לאורך החלון, אשר מגיע בסליל ארוך שניתן לחתוך, או איטום מברשת אותו נהוג להתקין בחלונות בתים בחלק שזז ובא במגע עם חלון אחר. כמו כן, קיים גומי לאיטום המתאים להדבקה בפינות החלונות, המעניק איטום שלם יותר לחלון.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות