n
דף הבית / ייעוץ / העולם בכף היד: 5 דברים שאפשר לעשות דרך האינטרנט

העולם בכף היד: 5 דברים שאפשר לעשות דרך האינטרנט

אלו פעולות כיום אפשרויות, זמינות וכדאיות יותר עם האינטרנט ובלי פקקים?

קרדיט תמונה: shutterstock
קרדיט תמונה: shutterstock

אור גרין

לפני כמה עשורים דפי זהב פרסמו את עצמם ואמרו "תן לאצבעות ללכת במקומך" והם לא ידעו עד כמה הם הולכים לנבא את העתיד. תוך ארבע שנים בלבד, המעבר לביצוע פעולות בנקאיות באמצעות האינטרנט ובערוצים הישירים בקרב האוכלוסייה דוברת העברית בישראל התפשט באופן משמעותי: מ55% שהשתמשו בערוצים הישירים בשנת 2017, בשנת 2021 המספר הזה כבר הגיע ל-87%. אפילו בקרב האוכלוסייה המבוגרת יותר, בני 71 ומעלה, המגמה ניכרת היטב ורק 7% מהפעולות הבנקאיות שבוצעו על ידי פלח אוכלוסייה זה התבצעו על ידי פקיד בסניף הבנק. זה לא מפתיע, השימוש באינטרנט חוסך את הצורך לעמוד בפקקים, לחפש חנייה, להשתרך בתורים, ולבזבז זמן שכיום באמצעות אינטרנט ביתי ניתן לעשות ללא מאמץ ומבלי לצאת מהבית. אם יש לכם חבילת אינטרנט ביתי טובה – אתם מסודרים, חסל סדר בזבוז זמן, זיעה ועצבים. בואו ונדבר על 5 דברים שאפשר לעשות דרך האינטרנט ויהפכו לכם את החיים לקלים הרבה יותר.

לקבל ייעוץ מרופא מומחה

שירותי הרפואה הציבורית בישראל על סף קריסה ואחת הדרכים להתמודד עם המחסור ברופאים מומחים עובר דרך האינטרנט. כיום מרבית קופות החולים ולא מעט ביטוחים רפואיים פרטיים מציעים שירותי קבלת רפואת מומחים אונליין – אתם פונים, קובעים תור, ונפגשים לשיחת טלפון, צ'ט או וידאו עם רופא מומחה. אפשר להעביר מסמכים בפגישה, לקבל מרשמים וסיכומי ביקור והכי חשוב – לקבוע תור לעוד יומיים, לא עוד שנה.

גם אם בחרתם שלא לנהל מפגש אינטרנט עם רופא מומחה, עדיין ניתן לקבוע תורים לרופא או מרפאה באמצעות האינטרנט, דרך אפליקציה או אתר, בלי לחכות המון זמן למענה ובלי לשרך רגליים.

להעביר כספים ולשלם תשלומים

כבר לא צריך להגיע לסניף הבנק, לעירייה או למשרדי הממשלה – היום אפשר לבצע תשלומים בקלות דרך האינטרנט – בלי תורים, בלי פקקים, בלי חיפושי חנייה ובעיקר בלי בזבוז זמן ובקלות. שרותי התשלום והעברת הכספים דרך האינטרנט הביתי הם אחד מהדברים שיחסכו לכם הכי הרבה זמן וטרחה. נכנסים לאפליקציה – ומשלמים. הוראת קבע לחברת הביטוח? אפשר לעשות בקלות באמצעות האפליקציה של הבנק. להקים הוראת קבע לתשלום חשבון החשמל? לא צריך לצאת מהבית. רוצים להעביר כסף לחשבון של הבת שבדיוק השתחררה מהצבא וחולמת על טיול בחו"ל? שני קליקים ואתם מסודרים.

ללמוד שפה, לפתח תחביב, לעשות הסבה מקצועית

קוראים לזה מהפיכת המידע ולא בכדי – כיום ניתן להגיע לידע רב דרך האינטרנט. מגוון רחב של קורסים והכשרות, בכל נושא וברמות עומק שונות פתוחים לפניכם. חושבים לחסוך על הזמנת אינסטלטור ולתקן את הסתימה בכיור המטבח לבד, אבל לא בטוחים איך עושים את זה? תוכלו למצוא לא מעט סרטוני יו טיוב שיתנו לכם הסבר מפורט, כולל הדגמה ולחסוך כסף רב. אבל לא מדובר רק על תיקונים בבית, גם אם אתם רוצים ללמוד שפה חדשה או לשפר מיומנות בשפה קיימת, שקלתם לפתח תחביב, למשל צילום, אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, לשפר את כישורי הבישול או אפילו ללמוד תואר – היום אפשר להגיע לכל זה בקלות, בלי לצאת מהבית. מגוון רחב של קורסים, ולימודים בתחומים רבים ושונים פתוחים בפניכם.

לארגן הכנסה נוספת

האינטרנט מאפשר לבצע עבודות רבות ישירות בלי הצורך להגיע למשרד – מענה לסקרים, קביעת פגישות וניהול יומנים, מתן שירות לקוחות, תרגום, עבודות גרפיקה או תכנות אתרים חדשים. אפילו תוכלו לפתוח חנות וירטואלית ביתית (ולהזמין משלוח לקונה) בלי לצאת מהבית. ואם אתם לא יודעים איך עושים את כל אלו? לא נורא, תמיד אפשר ללמוד דברים חדשים, וגם בשביל זה לא באמת צריך לצאת מהבית. אפילו אם חשבתם על מסחר בשוק ההון – אפשרי ישירות מהנייד.

שמירה וחידוש קשרים

האינטרנט עוזר לא רק בחסכון לכיס, אלא גם עוזר לנפש לפרוח. חיפוש קצר ברשתות החברתיות יפתח בפניכם כפר קטן ועמוס באנשים שלכם ולהם יש מכנה משותף – תחביבים או מקצוע, אהבה למוסיקה מסוימת, חיבה לסרטים או ספרים. שיתוף רעיונות, דעות ורגשות ברמה שלא הייתה אפשרית עד לאינטרנט עם אנשים מהארץ ומכל העולם. האינטרנט עוזר לא רק בפיתוח קשרים חדשים אלא מאפשר גם לשמור על קשר קרוב עם קרובים רחוקים, למצוא מכרים שאיבדתם איתם קשר במהלך החיים ואפילו לחפש בני ובנות זוג פוטנציאלים להתחלת קשר רומנטי חדש.

החיים עם האינטרנט הביתי קלים ופשוטים ופותחים אפשרות לעשות דברים אותם לא יכולתם לעשות בעבר. בין אם מה שאתם מחפשים קשור בכסף, לחברים, לתחומי עניין – הכל שם, במרחק כמה קליקים. אז איך אמרו בדפי זהב? תנו לאצבעות ללכת במקומכם.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות