דף הבית / כללי / המומלצים שלנו- מסעדות מומלצות בראשון לציון לשנת 2022

המומלצים שלנו- מסעדות מומלצות בראשון לציון לשנת 2022

המקומון הוותיק גל גפן עושה לכם סדר במה שקשור למציאת המסעדות המומלצות ביותר בראשון לציון. ערכנו עבורכם רשימה של מקומות המציעים טעמים קולינריים משלל מטבחים, במטרה להקנות לכם את המבחר הרחב ביותר שמתוכו תוכלו לבחור את המקום האידאלי עבורכם ממנו תצאו שמחים ומחויכים על בטן מלאה.

המומלצים שלנו- מסעדות מומלצות בראשון לציון לשנת 2022

שתף:

המקומון הוותיק גל גפן עושה לכם סדר במה שקשור למציאת המסעדות המומלצות ביותר בראשון לציון. ערכנו עבורכם רשימה של מקומות המציעים טעמים קולינריים משלל מטבחים, במטרה להקנות לכם את המבחר הרחב ביותר שמתוכו תוכלו לבחור את המקום האידאלי עבורכם ממנו תצאו שמחים ומחויכים על בטן מלאה.

באווירה קסומה ובסמוך לאגם של היס פלאנט תמצאו את פנטזיה, בית הקפה המומלץ בראשון לציון המציע לכם תפריט מגוון עשיר בטעמים שונים תוך הקפדה על מנות מדויקות שמיוצרות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר.

צוות המטבח יעשה מה שביכולתו בכדי להתאים את המנות להעדפותיכם האישיות בכדי שתהיו מסופקים. המקום משלב תפריט עשיר המכיל מנות מסוגים שונים, כאשר ישנם מספר תפריטים משתנים בהתאם לשעה ביום כך שכל אחד מכם יוכל למצוא את המנה המדויקת עבורו. המקום מסוגנן בצורה המשלבת בין אווירת בית קפה לאווירת בר ותוכלו למצוא תפריט אלכוהול הכולל מגוון של קוקטליים ומשקאות חריפים. גולת הכותרת היא תפריט הקינוחים המשובח המציע שלל פינוקים החל מוופל בלגי בטעמים מיוחדים ובסגנונות שונים, שייקים מיוחדים שירוו אתכם עד שכרון חושים ועוד סוגים שונים של קינוחים שישאירו אתכם עם טעם של עוד. המקום מציע שירות של חגיגת אירועים עד 120 איש, הצעות נישואים, אירועים עסקיים, הרמות כוסית ונוספים.  

השף שגב משה עומד בראשן של מספר מסעדות הפזורות ברחבי הארץ, כאשר זו הממוקמת בראשון לציון היא למעשה סניף אקספרס ששם לו למטרה לספק מנות טעימות ואיכותיות בזמן מהיר ובמחירי אקספרס. 

התפריט הינו עשיר ומגוון ומכיל מנות משלל מטבחים, תוכלו למצוא בו פסטות, דגים, סלטים, בשרים משובחים, קוקטיילים ייחודיים, קינוחים שיסגרו לכם את הארוחה כמו שצריך, מנות ללא גלוטן והרשימה עוד ממשיכה. המקום מציע שירות של משלוחים לאלו מכם שרוצים לקבל את התענוג הזה עד לפתח הבית. כמו כן תוכלו להנות מארוחות עסקיות משתלמות בימים ראשון עד חמישי בין 12:00-18:00. 

מסעדת הבשרים מציבה רף חדש ומספקת חגיגה של טעמים במקום אחד. התפריט כשר ומכיל מגוון רחב של מנות מהמטבח הים תיכוני, מהמשובחות, האיכותיות והטריות ביותר.

כל הבשרים נצלים בלייב ומגיעים ללקוח "הישר מהמנגל", המסעדה מעוצבת בסגנון הייטקיסטי בגוונים של סגול לילך, לבן ואפור מה שמייצר אווירה של סטייל ורמה גבוהה, ובצדק.  בתפריט תמצאו מנות ישראליות מוכרות ואהובות כמו סלטים שהם חגיגה לחיך, טאפסים, סלטים, מנות שף ומנות גריל וכן שיפודים מסוגים שונים. המקום מזמין את הקהל הרחב לסעוד כשכל אירוע הוא סיבה למסיבה, בין אם מדובר בארוחות עם חברים, משפחה, מכרים עסקיים וכל מאורע שתרצו לחגוג באמצעות חגיגה של טעמים.

 

על הגי'רף כבר שמעתם? אסייתית מומלצת בראשון לציון שאינה חוששת משילוב של טעמים מהמזרח הרחוק לצד טעמים אירופאיים המתבטאים בקינוחים המעולים שלה.

התפריט הוא מגוון ותוכלו למצוא בו החל ממרקים, נודלסים, מנות פתיחה ,סושי, קינוחים ועוד נוספים. גם הטעמים עצמם מגוונים ואינם מתמקדים במדינה אחת אלא מהווים שילוב של מגוון סגנונות וטעמים קולינריים המגיעים אלינו ממדינות שונות. אם בא לכם להתפנק על סושי מיפן תוכל לעשות זאת ובמקביל להנות מפאד-תאי משובח מתאילנד וכן לקנח בקרם ברולה או פבלובה. היתרון המובהק בשילוב הקולינרי הוא היצע רחב המאפשר לכל אחד למצוא מנה שיתחבר אליה בתפריט העשיר בהתאם לטעמיו והעדפותיו האישיים. העיצוב במסעדה אסייתי ומשרה אווירה נעימה שמתכתבת עם הטעמים המיוחדים. מחירי המנות נוחים  ושווים לכל כיס, כאשר התפריטים עשויים להשתנות בין הסניפים השונים של ג'ירף מתוך מטרה מכוונת להתאים את המנות לאוכלוסייה המקומית בכדי ליצור חוויה מגוונת עבור הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בית חולים ספרא תל השומר צילום: יחסי ציבור

בשעה טובה: בי"ח תל השומר יפצה צעיר ב-1.28 מיליון שקלים

תפריט נגישות