דף הבית / חדשות העיר ראשי / יותר מ-5000 תושבים השתתפו בזירה הדיגיטלית בתחום החינוך

יותר מ-5000 תושבים השתתפו בזירה הדיגיטלית בתחום החינוך

זירה דיגיטלית בתחום החינוך
צילום: יוסי אלטרמן

השבוע נסגרו כל הזירות באתר שיתוף הציבור בתחום החינוך בעיר והנתונים מעל לכל התחזיות. 17,500 אנשים ביקרו בזירה השיתופית מתוכם 5144 אנשים השתתפו בפועל בתהליך.  זהו תהליך השיתוף הגדול ביותר שבוצע ברשות מקומית בעשור האחרון בתחום החינוך. כזכור, ראשון לציון מבקשת להפוך את תושבי העיר לשותפים פעילים בגיבוש פני העתיד החינוכי בעיר עד 2025. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אמרנו לכל אורך הדרך כי העירייה בראשותי תהיה שקופה ונגישה לתושבים. המהלך הזה הוא נדבך נוסף במסגרת שיתוף ציבור, לכולנו יש מטרה משותפת והיא להבטיח חינוך מיטבי ואיכותי לכלל ילדי העיר והיכולת של כל ילד וילדה להגשים את עצמם. אנו מאמינים כי ההורים הינם שותפים מלאים לתהליך החינוך המתחיל בבית ונמשך בבית הספר ומחוצה לו ולכן זה חשוב שהם יהיו חלק פעיל בגיבוש פני החינוך בעיר". הנתון המפתיע ביותר הוא זהות המשתתפים בזירה הדיגיטלית. 40 אחוז מהמשתתפים בהליך היו בני נוער. נתון המצביע על המעורבות והעניין הרב שמגלים בני הנוער במתרחש במערכת החינוך העירונית.

לצד הזירה הדיגיטלית, העירייה קיימה 13 מפגשים עם תושבים במטרה לרתום אותם כשותפים פעילים בגיבוש פני החינוך. בין הנושאים שעלו לדיון: אלו ערכים צריך לקדם, מהם התחומים בהם צריך להשקיע את מירב המאמצים, מהם היעדים המרכזיים שצריך להוביל ועוד.

זירה דיגיטלית בתחום החינוך
צילום: יוסי אלטרמן

סגנית ומ״מ ראש העירייה, עו״ד ליאל אבן-זהר, המחזיקה בתיק החינוך ויזמה את המהלך, אמרה:

"אני מעודדת ושמחה על ההשתתפות המרשימה של תושבי ראשון לציון. ההיענות מוכיחה את האיכפתיות של התושבים במערכת החינוך בעיר. היה חשוב לשמוע את הרעיונות המעניינים של כלל המשתתפים ובפרט שמחתי לשמוע את הנוער. נסיק מסקנות ונוביל את מערכת החינוך להיות הטובה ביותר לילדינו, והמובילה בישראל. תודות להנהלת העירייה ולראש העירייה, למינהל החינוך וצוותי החינוך ולכלל עובדי העירייה, למשרד החינוך ולוועדי ההורים על ההתגייסות והמחויבות לחינוך בראשון לציון.

זירה דיגיטלית בתחום החינוך
צילום: יוסי אלטרמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות