דף הבית / חדשות העיר ראשי / מתגייסים למען אלי חג'בי

מתגייסים למען אלי חג'בי

רונן דמארי

אלי חג'בי כיהן כחבר מועצת העיר במשך עשרים שנה משנת 1988 ועד שנת 2008, כאשר קודם לכן הוא כיהן כמנהל המחלקה לפעולה קהילתית במועצת הפועלים.

לאחרונה מצבו הבריאותי הידרדר והוא נזקק באופן דחוף להשתלת כליה בחו"ל, שעלותה נאמדת בסכום כספי משמעותי.

בפנייה שהעביר לציבור הוא ציין: "חברים יקרים, הפנייה הזו אליכם לא קלה לי, במשך שנים ארוכות עמדתי לצידכם בזמנים טובים ובזמנים רעים.

רצה הגורל והיום אני זקוק לעזרתכם. אני פונה אליכם בעקבות צורך דחוף בהשתלת כלייה וזאת בעקבות הידרדרות חמורה בתפקודן של שתי כליותיי.

מאחר והזמן הוא קריטי איני יכול להמתין עד שיימצא תורם בהליך הרגיל בארץ.

גייסתי את כל חסכונותיי, אולם אני עדיין חסר סכום כסף לא מבוטל. הניתוח עולה כ-650 אלף ש"ח. אני חוזר ואומר, הפנייה הזו לא קלה לי. לא חשבתי לעולם שאצטרך ולעולם לא רציתי להיות בצד המקבל אלא תמיד בצד הנותן. אין לי דרך אחרת לומר זאת, אני זקוק לעזרה כספית, כל תרומה תתקבל בברכה".

מי שנרתם לעזרתו של חג'בי הוא ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי, שבוחן כעת אפשרות חוקית לכך שעובדי עירייה המעוניינים בכך יוכלו לתרום יום חופשה עבור איש הציבור הזקוק כעת לעזרתם.

ל"גל גפן" אמר עג'מי השבוע: "אני בהחלט נרתמתי לנושא פניתי לראש מינהל האמרכלות וכוח האדם על מנת לבחון ולבדוק האם עובדי עירייה יכולים לתרום יום חופשה עבור חג'בי. הנושא מורכב ואני ממתין לתשובה שלו בנושא. מעבר לכך אני רוצה לנסות ולארגן ערב לכבודו על מנת שנוכל לגייס כספים עבורו. אני באופן אישי אנסה לגייס תרומות ואנסה לתרום בעצמי".

עוד הוסיף עג'מי: "אלי חג'בי הוא איש ציבור הרבה מאוד שנים, ששירת הרבה מאוד אנשים בראשון לציון בנאמנות ובתחושת שליחות, בעיקר תושבים מהשכבות שזקוקות לעזרה נעזרו בו מאוד. הוא תמיד עשה את זה מתוך רצון לסייע ואני חושב שראשון לציון, תושביה, עובדי העירייה ונבחרי הציבור שמכירים את העשייה שלו ישמחו לעשות הכל כדי לסייע לאיש היקר שיש לו תרומה אדירה לפיתוח העיר ולתושביה".

 

חג'בי עצמו שבימים האחרונים קיבל פניות רבות מתושבים המבקשים לסייע לו אמר ל"גל גפן": "הרבה אנשים פונים וזה מאוד מרגש, לא תיארתי לעצמי את התהודה שמתבטאת כך וזה רק מראה שיש לנו חברה שיש בה ערכים. אני אומר את זה מהנקודה שבה אני נמצא, אני אדם שיותר נותן ולא מקבל וכשאתה צריך משהו אתה רואה את הנכונות ואת ההקרבה זה באמת לא להאמין. אני עדיין צריך לעכל את זה, זה לא דבר מובן מאליו".

 

קוראים המעוניינים לתרום יכולים להעביר תרומתם לבנק בינלאומי – (מספרו 31) סניף 032 מס' חשבון – 845191 עבור אלי חג'בי

מתגייסים למען אלי חג'בי
אלי חג'בי
צילום : מתוך הפייסבוק
מתגייסים למען אלי חג'בי
מוטי עג'מי
צילום : באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות