n
דף הבית / יעוץ משפטי / למה חשוב שיהיה לכם עורך דין נהיגה בשכרות

למה חשוב שיהיה לכם עורך דין נהיגה בשכרות

כאשר מדובר על נהיגה שהינה נהיגה תחת השפעת אלכוהול מדובר על אחד התחומים היותר רגישים וחשובים בנושא בטיחות בדרכים. על פי הסטטיסטיקה נהיגה בשכרות מהווה כחמישה אחוזים מכלל תאונות הדרכים בישראל כאשר הנתונים מציגים גם מגמות עליה מדי שנה ושנה. למרות שהרשויות מנסות להחמיר את הענישה בתחום זה, העבירות הללו ממשיכות לקרות ואף לעלות. במקרים אלו, עורך דין נהיגה בשכרות הוא איש מקצוע שחשוב שיהיה לכם על מנת שתוכלו לקבל ליווי מתחילת הדרך ועד לסיומה בין אם אתם בצד התובע, ובין אם אתם בצד הנתבע.

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

עורך דין נהיגה בשכרות – חשוב שיהיה מי שילווה אתכם

יש נסיבות בהן אפשר להקל על העונשים הניתנים על נהיגה בשכרות. מצבים אלו הם בדרך כלל אחרי ערעור, בעיה בחוקיות המשטרה או רמת אלכוהול שהינה נמוכה. יחד עם זאת, אל תסתמכו על כך. יש סיכון מאד גבוה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול והענישה המחמירה מדגישה את החשיבות של מניעת נהיגה לאחר שתיית אלכוהול. החשיבות לכך שילווה אתכם עורך דין נהיגה בשכרות מקצועי המתמחה בנושא זה ובעל וותק וניסיון היא קריטית, שכן עורך הדין יוכל לדאוג לכך שזכויותיכם ימוצו ותוכלו למקסם את התוצאות הטובות ביותר מהתהליך המשפטי.

מהן ההשלכות של נהיגה בשכרות?

על פי החוק נהיגה בשכרות היא עבירה חמורה מאד המחייבת השעיה. נהגיה בשכרות מביאה לתאונות דרכים קשות שבגללן יש תוצאות חמורות. בתי המשפט מענישים בחומרה על נהיגה בשכרות והעונש עלול גם להגיע למאסר של עד 20 שנים. חשוב אם כן לפנות אל עורך דין נהיגה בשכרות על מנת שאפשר יהיה לקבל את מקסימום התוצאות בין אם אתם התובעים, ובין אם הנתבעים.

איך רמת אחוזי האלכוהול משפיעה על ההשלכות המשפטיות?

חומרת הענישה בחוק קשורה כמובן גם אל ריכוז האלכוהול בדם מבחינת אחוזי האלכוהול, מה שגורם למחויבות מערכת החוק להילחם יותר ויותר בנהיגה בשכרות למען חיים בטוחים ללא תאונות דרכים. גם רמות אלכוהול קלות יכולות להביא לענישה משמעותית עם דגש על חשיבות של הימנעות טוטאלית מנהיגה לאחר שתיית אלכוהול. רמת אחוזי האלכוהול בדם משפיעה ברמה שהיא מסכנת חיים וגם מביאה עמה השלכות משפטיות חמורות מאד. יש מורכבות גבוהה בתהליך זה ועל כן החמרת הענישה מדגישה את החשיבות לליווי משפטי מקצועי אצל עורך דין תעבורה מומחה.

מה תפקידו של עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין העוסק בהתמחות בנהיגה בשכרות מכיר היטב את החוק ועל כן ידע לעדכן אתכם בשקיפות מלאה מה כדאי לכם להחליט אם אתם מעוניינים לקבל את רשיונכם בחזרה במקרה הטוב, ובטח שלא להכנס למאסר בשל הנהיגה בשכרות. עורך הדין מייצג אתכם לכל דבר ועניין מול מערכת המשפט, מכין אתכם לדיונים, בודק היטב בחוק היכן אפשר להקל עליכם את הענישה ואם אתם בצד התובע, עורך הדין ידאג להכין אתכם למשפט כך שהצד השני יתוחקר היטב למתן מענה ראוי לקבלת מקסימום הענישה. עו"ד אלי אנושי הוא שופט תעבורה בדימוס שסיים בהצטיינות את לימודי המשפטים באונ' מזרח לונדון ובעל ניסיון, וותק והתמחות מלאה בתחום. צרו קשר כבר כעת, כי חשוב שלא תתמודדו לבדכם.

 

** תוכן ממומן **

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט לתמונה: עו"ד רחל שחר

עו"ד רחל שחר מומחית לדיני משפחה, ראיון על החוק לחלוקת חסכון פנסיוני מטרות עיקריות

תפריט נגישות