n
דף הבית / בת ים / Dott זכתה במכרז להפעלת קורקינטים שיתופיים בעיר בת-ים

Dott זכתה במכרז להפעלת קורקינטים שיתופיים בעיר בת-ים

חברת המיקרומוביליטי הבינלאומית Dott זכתה במכרז של עיריית בת-ים להפעלת קורקינטים חשמליים שיתופיים בעיר.

קורקינט DOTT צילום יחצ
צילום: יח"צ

חברת Dott תפזר ברחבי העיר 200 קורקינטים שיתופיים, וככל שהביקוש יגדל כך תוסיף החברה כלים נוספים בעיר.

Dott, חברת הקורקינטים האירופאית שהגיעה לישראל במאי שעבר ומפעילה אלפי קורקינטים ברחבי תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון ופתח תקווה, נחשבת לאחת החברות הירוקות בתחומה בעולם, כאשר עובדיה ומנהליה שמים דגש משמעותי על הגנת הסביבה וקיימות בכל תהליכי העבודה שלהם. החברה בישראל פועלת כדי להעלות את אחוז העובדים המגיעים לעבודה על קורקינט ואופניים, כחלק מתפיסת הקיימות שלה.

בשבועות האחרונים שלאחר השבת השחורה ומאז תחילת המלחמה, Dott תולה על הקורקינטים שלה ברחבי הארץ סרטים צהובים להזדהות עם משפחות החטופים ובמטרה להעלאת המודעות להחזרתם הביתה.

Dott מפעילה מעל 50 אלף קורקינטים ואופניים חשמליים במעל 40 ערים בעולם, כאשר החזון העולמי שלה הוא "free our cities with clean rides for everyone" – הוצאו לחופשי את הערים שלנו עם רכיבה נקייה וירוקה. כחלק מהחזון שלה, החברה מאמינה ששימוש בקורקינטים הוא פתרון ליבה בצמצום מספר הרכבים בכביש, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית וקישוריות בין נקודות רכבת, מטרו ואוטובוס.

Dott פועלת בשיתוף פעולה מלא עם העיריות והרשויות בהן היא פועלת, ובישראל, כמו בערי אירופה, Dott מפעילה את השירות תחת רגולציה וחוקי עזר עירוניים, כדי שהרוכבים ירכבו בתבונה תוך התחשבות בסביבה העירונית. בנוסף לכך, Dott משתפת פעולה עם העיריות על מנת לספק שירות המותאם לצרכים של כל עיר בנפרד ולטובת התושבים והמבקרים בה.

עם גלגלים גדולים בגודל 12 אינץ’, אורות קדמיים, אחוריים ואיתותים, מערכת בלימה משולשת, לוחיות רישוי וקסדות עם מדבקות מחזירות אור, הקורקינטים השיתופיים של דוט בנויים מתוך מחשבה על בטיחות ללא פשרות. על פי החוק הישראלי, כל הקורקינטים מוגבלים למהירות מירבית של 25 קמ”ש, כאשר בחלק מהאזורים המוגדרים במפה ובאפליקציה, המהירות מוגבלת למהירות איטית של מספר קמ”שים בודדים, ובכמה אזורים מוגדרים מראש, הרכיבה לא מתאפשרת והקורקינט ננעל לרכיבה. כל אלה מספקים לרוכב ביטחון ברכיבה, אחריות אישית ושמירה על הסביבה העירונית.

הקורקינט שכבר פועל בישראל כשנה, מציע מפרט אבזור מפנק ועשיר במיוחד, הכולל איתותי LED, מתקן ייעודי לסמארטפון הכולל NFC לקישוריות מהירה וטעינה אלחוטית (במכשירים תומכים בלבד), המתבצעת בזמן הרכיבה. בנוסף, משטח עמידה רחב עטוף גומי מעניק לרוכב בטיחות ונוחות רבה בזמן רכיבה, ובולמי הזעזועים הקדמיים משככים את המהמורות והבורות הקטנים בכבישים ובדרכים.

צוות טכנאים ומכונאים מיומנים מבטיחים תחזוקה איכותית של הקורקינטים, כדי לספק זמינות גבוהה של צי הכלים. הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות של החברה, וכל מערך הטעינות מתבצע באתר כדי להבטיח שליטה של 100%.

בן גלי, מנהל הפעילות בישראל: "בהמשך לפעילות המוצלחת בישראל, בין היתר בעיר בת-ים, אנחנו ממשיכים להתרחב לערים נוספות ופועלים כדי לייצר יותר חיבוריות ולהיטיב את השירות שלנו לקהל הרוכבים הישראלי. אנחנו שמחים להפעיל את השירות בבת-ים לטובת שיפור איכות החיים של התושבים על ידי הרחבת אפשרויות הניידות בעיר והקישוריות בין כל מרכיבי התחבורה הציבורית והערים השכנות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בכל הערים הגדולות בעולם כבר מבטלים אותם ואפילו אסורה הנסיעה בעיר עם קורקינט פרטי בגלל שזה לא בטיחותי … טוב שנזכרתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות