n
דף הבית / בת ים / תערוכה לזכר הנרצחים תוצג בגלריה לאמנות בבת ים

תערוכה לזכר הנרצחים תוצג בגלריה לאמנות בבת ים

תערוכת יחיד חדשה לאומן שי פרדו, תוצג בגלריה החדשה של המכון לאמנות בת ים" בשם "הלכתי לים"

תערוכה הלכתי לים – שי פרדו

תערוכה חדשה לאמן שי פרדו, תיפתח בחלל המיוחד של ה"גלריה החדשה של המכון לאמנות בת ים". "הלכתי לים" לא מתוך כיף, רצון לשיזוף, או סתם רוח ספורטיבית. "הלכתי לים" מתוך תחושה שהמצב חונק, מעיק ומתסכל. מתוך חיפוש למקום אחר, מקום שיש בו אופק, שיאפשר להביט רחוק, הכי רחוק
שאפשר, ולהרגיש תקווה.

סדרת היצירות המוצגות, נוצרו בין השנים 2010 – 2014 והיו חלק מתוך עבודת מחקר העוסקת באדם, שנולד כעיוור לעולם, מצויד בחושים שבעזרתם הוא מנסה להקשיב, לטעום, לממש, לראות, לשמוע ולהרגיש. שאלות מהסוג של "איך העולם היה נראה, אלו האנושות הייתה משקיעה את המשאבים שלה במוזיקה, אמנות, תרבות וספורט" עלו בין נושא לנושא, והובאו לביטוי בחלקמהיצירות. לכל יצירה יש משמעות לנושא אחר, המוצג בטכניקה שונה, מבקר או מרמז, אך בעיקר פונה אל הצופה באמצעות החוויה הרגשית והשכלית.

היהודי הנודד – שי פרדו

היהודי הנודד

ב,7 לאוקטובר, הכול התהפך, היצירות קיבלו בן רגע משמעויות אחרות. צונאמי בלתי ניתן לתפיסה, משהו גדול, שהכה בנו בן רגע, ושינה את כולנו. בתערוכה זו, מבקש פרדו להציג חלק מהיצרות, אשר ניתנות לפרשנות שונה של כל צופה וצופה, כפי ש"למילים אין אדון" גם כאן, כמו ספר או סרט טוב שראינו לפני כמה שנים, וצפינו או קראנו אותו שוב, מסתבר לנו כי המילים המודפסות על הנייר או הסצנות והטקסט נשארו אותו דבר, שום דבר לא השתנה, מלבד אנחנו.

שי פרדו נולד בבת ים, אמן רב תחומי הפועל מזה שנים רבות בעיר, אמן פעיל, מנהל המכון לאמנות, אוצר הגלריה החדשה של המכון לאמנות, ויו"ר אגודת הציירים והפסלים של בת ים.

העין – קולאז על לוח עץ – קוטר 123 סמ – שי פרדו

העין- קולאז' על עץ

שי פרדו: "התערוכה מוקדשת לנשמות הנרצחים היקרים, לחיילי צה"ל הקדושים, ה שוטרים, ושירות הביטחון הכללי שנפלו. לחטופים שכולנו תפילה שיחזרו הביתה בשלום, ולכל המשפחות היקרות, ליבנו אתכם. אין מילים שיכולים לנחם."

פתיחה | חמישי | 11.01.2024 | 19:00 |

עיוותי השלום 01 – שי פרדו

עיוותי השלום

שי פרדו "הגלריה החדשה של המכון לאמנות, בת ים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות