n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / שיא היסטורי בזכאים לבגרות בבת ים!

שיא היסטורי בזכאים לבגרות בבת ים!

משרד החינוך פרסם את נתוני הבגרויות בישראל: שיא של 90.6 אחוזים, הרבה מעל הממוצע הארצי העומד השנה על 76% מבין מי שנגשו לבגרויות בעיר בת ים

מבנה בית ספר צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

על פי הנתונים, בת-ים נמצאת הרבה מעל הממוצע הארצי גם בזכאות ל-5 יח"ל באנגלית (51.9% עלייה של 1.8% מהשנה הקודמת), מדובר על 9% יותר מהממוצע הארצי ובזכאות ל5 יח"ל במתמטיקה (18.3% עם עלייה 2.6 מהשנה  הקודמת). במתמטיקה ממשיכים תלמידי בת-ים לעקוף גם השנה את הממוצע הארצי בלמעלה משני אחוזים.

דשא בית ספר צילום דוברות עיריית בת ים

הנתונים הללו מתפרסמים לאחר החיזוק המשמעותי שהוביל ראש העיר צביקה ברוט במערכת החינוך, כולל הגדלת ההשקעה בגילאים הצעירים במטרה לשפר את הצלחתם בבגרויות בהמשך הדרך.

כך למשל השיק ראש העיר את רפורמת "חוג חינם לכל ילד", אשר מטרתה להביא חיזוק נוסף לתוכנית הלימודית וההעשרה של תלמידי העיר בת-ים, זאת לצד ההשקעה הנרחבת במערכת החינוך בעיר – תוכניות הלימוד הייחודיות והשיפוץ הנרחב במוסדות העיר המעניק סביבה הרבה יותר נעימה לכלל התלמידים.

בית ספר צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות