n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הנהגת ההורים בחולון ממליצה: "אל תשלחו את ילדיכם לגנים שלא מאובטחים"

הנהגת ההורים בחולון ממליצה: "אל תשלחו את ילדיכם לגנים שלא מאובטחים"

גן ילדים צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

סערה בחולון: יו"ר הנהגת ההורים קוראת לא לשלוח את הילדים והילדות לגני הילדים שאין בהם מאבטחים, אף שהעירייה התחייבה לכך.

במכתב ששלחה אדיר לביא בת אל בן דוד, יו"ר הנהגת ההורים, לבכירי עיריית חולון, נכתב: "לא ברורה לנו ההחלטה להחזיר את הגנים בהדרגה. לא זו בלבד שמדובר בימים קשים, רגישים ומסוכנים. ובמיוחד לאחר תקופה של כחודש שמערכת החינוך הייתה סגורה".

לטענת בת אל בן דוד, העירייה התחייבה להציב מאבטחים בכל מוסד חינוכי, אולם הדבר לא קרה. "בשיחת זום שהתקיים עם ריבה קליין, ראשת מנהל החינוך, ומנהלי האגף נאמר לנו שכל מוסדות החינוך בעיר יאובטחו בשומר חמוש אחד (לכל מוסד). לתדהמתנו, נודע לנו שרק 13 אשכולי גנים מאובטחים מתוך 80 מתחמי הגנים כאילו מדובר 'בימי שיגרה'".

לדבריה, באותה שיחת זום נאמר ש"כל מוסדות החינוך בעיר נבדקו פיזית על ידי קב"ט/פיקוד העורף. על פי עדויות של גננות לא הגיע אף גורם באופן פיזית לגן . שום גן לא נבדק ואין אישור תקני עדכני ,שכן רוב הממ"דים משמשים למטרות שונות בשגרה (מחסן, מטבח וכו')".

במכתב ששלחה נטען כי "הובא לידיעתנו שמחר הפועלים חוזרים לעבוד בעיר (תשתיות, בנייה ועוד). אנו דורשים שבכל מוסד חינוכי, לרבות גנים (אשכול גנים) שיפתחו, יהיה שומר /שוטר / חייל / פקח נושא נשק".

בת אל בן דוד יצאה בקריאה להורי ילדי הגנים: "אנו דורשים מהרשות לא לפתוח גנים ללא אבטחה וללא אישור עדכני מפיקוד העורף. אנו ממליצים להורים בשלב זה לא לשלוח את ילדיהם לגן עד לקבלת אישור תיקני ומאבטח חמוש".

מהעיריה נמסר בתגובה: ״כל גני הילדים בעיר, בין אם באשכולות ובין אם גנים בודדים,  מאובטחים באבטחה ניידת על ידי כל מרכיבי הביטחון במרחב, לרבות סיורים מתוגברים של הפיקוח והשיטור העירוני, חיילים ועשרות תושבים במסגרת מיזם "בני המקום". כל גן נעול במשך יום הלימודים ויש בו אינטרקום ומצלמה. אותם גנים שבהם מוצב שומר הם גנים, שכך נקבע לגביהם בעבר הרחוק ע"י המשטרה, ואולם כל האשכולות החדשים שנבנו מאז והגנים בכלל – אין בהם שומר.

תקינותם של המרחבים המוגנים בגנים נבדקת דרך קבע אחת לשנה ע"י הקב"טים. עם פרוץ הלחימה נעשתה להם בדיקה חוזרת ע"י הקב"טים (ולא הגננות) שבעקבותיה נעשו עבודות שדרוג באותם גנים שנדרשו לכך״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הפקרות!!!!! לפתוח מוסדות לימוד וגני ילדים וערבים עובדים פה בכל פינה. מר אסון לך הביתה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות