n
דף הבית / בת ים / רגע של נחת למשפחות המפונים בבת ים

רגע של נחת למשפחות המפונים בבת ים

עמותת איכות בשיקום בפעילות התנדבותית למפונים במלון ארנה בת-ים

חנוכה חנוכיה משפחות מפונים צילום עמותת איכות בשיקום
צילום: עמותת איכות בשיקום

עמותת איכות בשיקום המעניקה שירותי שיקום בקהילה למתמודדי נפש ובני משפחותיהם יזמה פעילויות התנדבותיות למשפחות שפונו משדרות בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" ושוהות כבר למעלה מחודשיים במלון ארנה בת-ים.

העמותה שמה לה למטרה לערוך פעילות חוויתית לכבוד חג החנוכה עבור בני המשפחה. הילדים נהנו ממופע מקפיץ של ריקי לי הליצנית יחד עם בובות ענק ומגוון דוכני יצירה, קעקועים, ממתקים וסופגניות.

בזמן שהילדים נהנו מהמופע, ההורים צפו  בתיאטרון הפלייבק, הבנוי על סיפורים שמגיעים מהקהל, השחקניות בתיאטרון פלייבק המחיזו את סיפורה המרגש ומעורר ההשראה של תושבת שדרות דרך משחק, אימפרוביזציה, מוזיקה ותנועה. בסיום הפעילות הדליקו עובדי העמותה יחד עם המשתתפים נרות חנוכה ואיחלו לימים שקטים יותר.

מנכ"לית העמותה גב' איילה ראלי ציינה "גבורת המפונים היא גבורת הסבלנות, האיפוק, ההתמדה, האופטימיות. הם הגיבורים שמדליקים את החנוכייה מחוץ לביתם השנה. שדה הקרב זוכה לתשומת לב גדולה, אבל כאן בלובי של המלון מתרחשת הגבורה החשובה ביותר שבה מנסים במסירות לייצר שגרה לבחור באור ולא בחושך. להשתדל לראות ולהיאחז בחיי היום יום באנשים הטובים שסביבם ובמשפחה ובכך לחזק את החוסן הנפשי".

בסיום הפעילות המפונים ספרו; "הפעילות אפשרה לנו זמן של שפיות בתוך המציאות הקשה שבה אנו חיים כבר מעל חודשיים"

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) שנותנים ייעוץ וטיפול בתחום בריאות הנפש לבני משפחה של מתמודדי נפש. לכל מרכז יש שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות