n
דף הבית / בריאות / ראש עיריית בת ים נפגש עם אנשי מד"א שהיו בשטח בתחילת האירועים הקשים

ראש עיריית בת ים נפגש עם אנשי מד"א שהיו בשטח בתחילת האירועים הקשים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט יחד עם ראשי ערים נוספים ויו"ר השלטון המקומי- חיים ביבס, ביקרו במגן דוד אדום ופגשו חובשים ופראמדיקים של מד"א

צביקה ברוט אלי בין צילום דוברות עיריית בת ים
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, עם מנכ"ל מד"א אלי בין. צילום: דוברות עיריית בת ים

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, ראש עיריית דימונה בני ביטון,  וראש המועצה המקומית כסרא סמיע יאסר ג'דבאן ביקרו אתמול (ג') במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגשו את מנכ"ל מד"א אלי בין, בכירי הארגון ואת צוותי מד"א שהיו בשטח בימים הראשונים של מלחמת "חרבות ברזל".

חיים ביבס אלי בין ליאת שוחט צביקה ברוט צילום דוברות מדא

צילום: דוברות מד"א

הם שמעו על מוכנות הארגון בעת חירום ועל פעילות הארגון החל מרגעיה הראשונים של המלחמה. הם ערכו סיור מקיף במוקד החירום 101 של מד"א, התרשמו מהמערכות הטכנולוגיות וגילו התעניינות במיפוי מכשירי המפעם המופיעים על מסכי המוקד בשטחי הרשויות. בנוסף, הם שמעו את סיפורם של החובשים והפראמדיקים תושבי העוטף ושדרות שהעניקו טיפול רפואי תחת אש וירי חי ברגעיה הראשונים של הלחימה, לצד סיפורי גבורה אודות כוחות מד"א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "ביקרתי במטה הארצי של מגן דוד אדום, כדי לדון על המשך הפעילות המשותפת בחירום – ובשגרה. הודיתי למנכ״ל הארגון אלי בין על הפעילות הכל כך חשובה של עובדי ומתנדבי מד״א, בעיקר מאז השבעה באוקטובר. סיכמנו על הידוק שיתוף הפעולה לקראת העתיד, הן בהיערכות לאפשרות של התרחבות הלחימה והן בעבודה היום יומית לשמירה על שלום תושבי העיר."

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס: "בסיור שקיימתי הבוקר יחד עם מספר ראשי רשויות במוקד ההפעלה הארצי של מד"א, קיבלנו סקירה מקיפה על העשייה הענפה בשגרה ונחשפנו לגבורה ולהצלת החיים שביצעו עובדי ומתנדבי מד"א באירועי ה 7 באוקטובר. סיכמנו על הקמת צוות  עבודה משותף של השלטון המקומי ומד"א כדי לבחון את הידוק שיתוף הפעולה ובניית ממשקי עבודה בשגרה שיוכלו לתת מענים בחירום. אני רוצה להודות למנכ"ל מד"א, אלי בין, ולכל צוות ההנהלה על העשייה החשובה והמשמעותית שלהם למען אזרחי מדינת ישראל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שיתוף הפעולה של מגן דוד אדום עם מרכז השלטון המקומי והרשויות ברחבי הארץ תורמת רבות להצלת חייהם של התושבים. במסגרת פרוייקט 'מגן', בימים אלו אנחנו פועלים יחד עם הרשויות המקומיות כדי להכשיר כיתות כוננות בביצוע פעילויות רפואיות מצילות חיים. אני מודה לחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות ולראשי העיריות שהגיעו לכאן כדי לראות ולשמוע את הפעילות של הצוותים. אנחנו במד"א נמשיך את שיתוף הפעולה הפורה ונפעל ביעילות ובמקצועיות כדי להעניק ביטחון רפואי בכל אחת ואחת מן הרשויות במדינת ישראל".

צביקה ברוט אלי בין1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות