n
דף הבית / בת ים / צעירי בת ים במסע אל האופק

צעירי בת ים במסע אל האופק

לראשונה בבת-ים: העירייה ומרכז הצעירים "בתיה" מזמינים את צעירי וצעירות העיר ששוחררו משירות צבאי או לאומי להצטרף לתכנית "מסע אל האופק"

קהל הופעה מופע צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

עיריית בת-ים ומרכז הצעירים "בתיה" מזמינים אתכם להצטרף ולהירשם לתוכנית הכשרה ייחודית לצעירי וצעירות העיר בת-ים שסיימו שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים לאחר השחרור, שתתחיל ב- 19.05.24 במרכז הצעירים "בתיה" ומקומות נוספים בעיר.

"מסע אל האופק" הוא פרויקט חדשני וייחודי מסוגו, שנולד לאחר למידה וניתוח של הצרכים שעלו מצעירות וצעירים שהגיעו לצומת היציאה אל החיים העצמאיים, לאחר שירותם. התוכנית יוצאת לדרך לראשונה בעיר בת-ים, והמשתתפים בה יקבלו ליווי אישי ומנטורינג של בכירים מהתעשייה בתחום בו ירצו להשתלב בעתיד.

בין המאמנים והמרצים אשר יובילו את התוכנית יהיו אלוף במיל׳ רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ומפקד שייטת 13, בכירים פיננסים, מאמנים למימוש עצמי ויועצי אסטרטגיה והופעה מול מצלמה.

בנוסף יקבלו ארגז כלים בנושאים של חיזוק חוסן אישי, קבלת החלטות, עמידה מול קהל, אימון בראיונות אישיים, עולם הלימודים- קורסים ואקדמיה, השתלבות בעולם העבודה, שיווק עצמי, יזמות, networking, יצירתיות, עבודת צוות ושילוב של צחוק, אקשן ועניין.

התוכנית כוללת שני סמינרים, שמונה מפגשים במשך חודשיים ופנסיון מלא (לינה במלונות/ אכסניות) על חשבון התוכנית. התוכנית היא לתושבי בת-ים בלבד והיא מסובסדת בעלות סמלית של 500 ₪ למשתתף, אשר עליו להיות תושב העיר בת-ים שסיים שירות צבאי  או לאומי עד 5 שנים אחרי השחרור.

ניתן להירשם לתכנית עד לתאריך 18.4.24, להרשמה: לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות