n
דף הבית / בת ים / עסק בבת ים העסיק שב"ח ונסגר

עסק בבת ים העסיק שב"ח ונסגר

הוצא צו לסגירת עסק בבת-ים בגין העסקת שב״ח (שוהה בלתי חוקי) מרצועת עזה

אכיפה צו סגירה צילום דוברות משטרת ישראל
צו סגירה. אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל

היום (שני) נסגר עסק בבת ים שהעסיק פלסטיני שוהה בלתי חוקי. הפלסטיני, תושב עזה, נעצר על ידי המשטרה והעסק נסגר ל-30 יום באופן מיידי.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "אנו ממשיכים בפריסת כוחות מקסימלית בכל הקשור לביטחון המרחב הציבורי. כוחות רבים של העיריה והמשטרה, מג״ב, יס״מ וכוחות נוספים – גלויים וסמויים – נמצאים בכניסות לעיר ובכל השכונות, ליתר ביטחון."

במקביל אנו פועלים עם המשטרה לאיתור שב״חים, בעיקר כאלה שמועסקים על ידי יזמי תמ״א או באתרי בניה. עד כה נעצרו כ-70 כאלה. בימים האחרונים הצליח צוות של השיטור העירוני שלנו לאתר ולעצור שב״ח תושב עזה, שהועסק ללא אישורים בחוף הוורוד שבחוף הים.

השב״ח אף הועסק בהכנת מזון שמיועד לחיילי צה״ל, כאשר זו הפעם השניה שאנו תופסים שב״ח בבית העסק הזה. סכנה ממשית לשלום הלקוחות וכוחות הביטחון. מיד לאחר המעצר הנחיתי לפעול לסגירת המקום בצו מיוחד ל-30 יום, ולנקוט בצעדים חמורים כדי למצות את הדין עם המעסיק.

אני שב ואומר: בבת-ים תהיה אפס סובלנות למי שיצפצף על החוק, ויעסיק פועלים ללא אישורים – גם בעת שגרה, ובוודאי בעת חירום. אנו עובדים מסביב לשעון כדי לשמור על העיר והתושבים, ונפעל ביד קשה נגד מי שיסכן אותם – בין אם מדובר בבתי עסק, או באתרי תמ״א ובניה.

סגירת עסק לתקופה ממושכת היא צעד קשה, אך שלום התושבים שלנו גובר על כל שיקול אחר ולכן יש לייצר הרתעה כדי למנוע מקרים נוספים.

אבקש לשלוח תודה מיוחדת לצוותי השיטור העירוני שלנו, ולמשטרת בת-ים בראשות סנ״צ אוראל כהן על הובלת הנושא והעבודה המשותפת בלילות ובימים. אם נתקלתם במקרה של חשד לשב״ח בשטח העיר, אנא עדכנו את מוקד 100 של המשטרה או המוקד העירוני 107."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

7 תגובות

  1. מעולה.אין ברירה.נלחמים על חיינו ותחושות המוגנות כה נפגעה.בוז לעסק שחשוב לו הכסף או שהוא נאיבי

  2. מה שם העסק שלא נקנה אצלו בחיים יותר

  3. לפרסם את שם העסקים שמעסיקים שב"חים.

  4. למה לא מפרסמים הכתבה את שם העסק?

  5. מה שם העסק?

  6. סגירת העסק ל 30 יום זה הצעד הקשה?
    למה לא מעמידים לדין את המעסיק?!
    שיישב שנתיים בכלא. להבא אני בטוח שהוא לא יעסיק אף שב"ח או בכלל…

  7. לו חסר עובדים אבל אוהבים הזול בסוף משלמים ובגדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות