n
דף הבית / בת ים / סוף שבוע טרגי עם הרוגה ופצועים במספר אירועים בבת ים

סוף שבוע טרגי עם הרוגה ופצועים במספר אירועים בבת ים

קשישה טבעה למוות מול חוף הסלע בבת ים, ילד נפל מגובה 4 מטרים ברחוב ניסנבאום וצעיר נדקר במהלך שוד ברחוב הגליל

טביעה חוף ים צילום תיעוד מבצעי מדא
טרגדיה בחוף. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סוף השבוע הארוך שכלל בתוכו גם את תחילת חג הפסח, הפך לרצף אירועים קשים עם הרוגה אחת ועוד שני פצועים.

אמש (שבת) קצת אחרי השעה 7 בערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על טביעה בחוף הסלע בת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה באישה כבת 78, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף ששון סיפר: "כשהגענו לחניון החוף אנשים קראו לנו לרצועת חוף חשוכה שאינה מוכרזת. מכיוון שקיים קושי בדרכי ההגעה עם רכבים בחופים שאינם מוכרזים רצנו עם כל הציוד הרפואי כמה מאות מטרים עד שהגענו למקום האירוע. עובר אורח ביצע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד 101 של מד"א באישה שנמשתה מהים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

בני מזרחי ואיתן שמיר חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום האישה שכבה על החוף כאשר היא מחוסרת הכרה ללא דופק ונשימה, מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות אולם למרבה הצער לאחר דקות ארוכות של החייאה מותה נקבע במקום"

ביום חמישי בצהרייםהתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפל מגג בגובה של כ-4 מטרים לתוך מבנה ברחוב הרב ניסנבאום בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, ילד בן 11 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אלירן בקאלו סיפר: "אזרחים ששמעו את הילד קורא לעזרה דיווח על האירוע והזעיקו אותנו. שמענו את הילד וטיפסנו לגג על מנת להבין אם ניתן להגיע אליו. ראינו חור בגג וכשהבנו שהוא בתוך המבנה כוחות הכיבוי פרצו פנימה וחילצו אותו. הוא סבל מחבלות בגפיים ולאחר טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים פינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

מספר שעות לפני כניסת החג התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב הגליל בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 19 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

החובשים כפיר ורסנו ואלירן בקאלו שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הפצוע היה בחדר המדרגות כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו יציב."

מאור דניאל ואלכס קיחל חובשי איחוד הצלה מסרו: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה (עצירת הדימומים וחבישה) הוא פונה לבית החולים וולפסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני. לדברי השכנים הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

במשטרה פתחו בחקירת האירוע כשהרקע הוא ככל הנראה פלילי והצעיר נדקר על ידי שני אלמונים שמטרתם הייתה לשדוד ממנו את האופנוע.

אופנוע ניידת צילום דוברות איחוד הצלה

זירת האירוע ברחוב הגליל- צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות