n
דף הבית / בת ים / "נתניהו" ו"אייזנברג" מוכרים סמים בבת ים?

"נתניהו" ו"אייזנברג" מוכרים סמים בבת ים?

צעיר מבת ים מואשם כי מכר סמים ברשת הטלגרם, תחת כינויים שונים, אחד מהם על שם ראש ממשלת ישראל

הסמים שנתפסו בדירה- צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

תושב בת ים בן 29, נעצר בחודש שעבר אחרי שנתפס מספר פעמים מוכר סמים באזור מרכז הארץ.

על פי כתב האישום, בחודש אפריל נתפס בדרום תל אביב בביקורת שגרתית של המשטרה וברכבו נמצאו סמים מוכנים להפצה מסוגים שונים וביניהם גם סמים מסוכנים כגון: קוקאין, קריסטל מת', LSD, כדורי אקסטזי לבליעה ועוד. בנוסף, נמצאו עשרות אלפי שקלים במזומן.

במקרה אחר שאירע בתחילת השנה, פנו אל הנאשם סוכנים סמויים דרך אפליקציית הטלגרם, כשהוא מציג את עצמו בכינוי "אייזנברג" ולאחר שתיאמו את סוג הסם והסכום, נפגש הנאשם עם סוכנת סמויה ומכר לה את הסם.

עוד באותו החודש, שוב באותה השיטה, פנו אליו סוכנים סמויים בטלגרם, הפעם החליט לכנות את עצמו "נתניהו". הוא סיכם עסקת מכירת סמים מסוכנים שיצאה לפועל בירושלים כשהכל מתועד במצלמות השוטרים.

למרות בקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים, גם בגלל הרשעה קודמת לפני 6 שנים, החליט שופט בית המשפט לשחרר את הנאשם למעצר בית תחת פיקוח של שירות המבחן ובנוסף קבע כי הנאשם לא יוכל להשתמש בטלפון סלולרי המחובר לרשת האינטרנט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות