n
דף הבית / בת ים / מתנגדים לתמ"א נבלמו על ידי בית המשפט והפרוייקט בבת ים ייצא לדרך

מתנגדים לתמ"א נבלמו על ידי בית המשפט והפרוייקט בבת ים ייצא לדרך

בני זוג בבניין המיועד לתמ"א בשדרות העצמאות בבת ים, החליטו ללכת עד הסוף, אך בית המשפט העליון דחה את טענותיהם והפרוייקט ייצא לדרך

תקדים משפטי
צילום : PIXABAY

ביולי שנת 2016, חתמו כל דיירי בניין ברחוב שדרות העצמאות בבת ים, למעט בני זוג שהתנגדו, על הסכם פרוייקט תמ"א 38 במסגרתו המבנה הישן ייהרס ובמקומו יוקם מבנה חדש של 14 קומות כולל חנויות ובית כנסת בקומת הקרקע.

לטענת המתנגדים, שטח הדירה החדשה יהיה קטן יותר משטח הדירה הנוכחית וכי חלוקת השטחים בין הדירות אינה הוגנת. שאר הדיירים החליטו לתבוע את המתנגדים מכיוון שאי ביצוע הפרוייקט מהווה לטענתם סיכון גדול בגלל מצבו של הבניין הישן.

המפקח על המקרקעין קיבל את התביעה ומתח ביקורת על המתנגדים שלא הציגו שום הוכחה לטענותיהם. הוא הוציא צו והורה למתנגדים לחתום על ההסכם. בני הזוג החליטו לא לוותר והגישו ערעור לבית המשפט המחוזי. גם המחוזי דחה את טענותיהם והם המשיכו להתעקש וביקשו לערער לבית המשפט העליון.

אך הפעם נבלמו השניים עם קביעת בית המשפט המחוזי כי המפקח על המקרקעין הציג עובדות וכי בני הזוג לא הגישו שום מסמך המאשש את טענותיהם. שופט בית המשפט ציין כי לא נגרם עיוות דין, הוסיף כי המתנגדים יכולים לבוא בטענות רק לעצמם בעקבות התנהלותם הלקויה ודחה את האפשרות לערעור נוסף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות