n
דף הבית / בת ים / ילדים נפצעו בתאונה קשה ברחוב בלפור בבת ים

ילדים נפצעו בתאונה קשה ברחוב בלפור בבת ים

אופנוע פגע ב-3 הולכי רגל מהם 2 ילדים, והתנגש באוטובוס ברחוב בלפור בבת ים. הפצועים פונו אל בית החולים

תאונה אוטובוס אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון:תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 14:53 (שלישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שפגע בשני ילדים הולכי רגל ונפגע מאוטובוס, ברחוב בלפור בבת ים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים 3 פצועים בהם 2 ילדים בני 7 ו-11, אחד במצב בינוני, עם חבלה בראש, ואחד קל עם חבלה בגפיים, ואת רוכב האופנוע גבר כבן 40 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

פאראמדיקית מד"א מיכל שיין סיפרה: "ראינו על הכביש שני ילדים בהכרה מלאה, עם חבלות בראש ובגפיים, סיפרו לנו שהם נפגעו מאופנוע, ושרוכב האופנוע נפגע מאוטובוס, ראינו את הרוכב גבר כבן 40 גם שוכב על הכביש בהכרה מלאה עם פציעות, הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו את רוכב האופנוע כשמצבו בינוני ואת הילדים במצב בינוני וקל."

יוסי שרביט ושימי קלבו חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בשני ילדים הולכי רגל (בגילאי 7 ו-11) שנפגעו מאופנוע, בסיוע חובשים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בזירה. לדברי עוברי אורח רוכב האופנוע שפגע בהם נפגע מאוטובוס ונפצע אף הוא באורח בינוני".

 

צילומים: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות