n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / יום חשיפה לתעשיית ההייטק, היזמות והטכנולוגיה בבת ים

יום חשיפה לתעשיית ההייטק, היזמות והטכנולוגיה בבת ים

כמאתיים תלמידות ותלמידים מחטיבות הביניים בעיר השתתפו ביום חשיפה לתעשיית ההייטק, היזמות והטכנולוגיה שהתקיים באשכול פיס בת-ים

אלי יריב – צילום דודו יצחק
אלי יריב - צילום: דודו יצחק

במסגרת שבוע המצוינות בשיתוף עמותת תעשיידע, השתתפו ביום חמישי האחרון כמאתיים תלמידות ותלמידים מחטיבות הביניים ביום חשיפה לתעשיית ההייטק, היזמות והטכנולוגיה שהתקיים באשכול פיס בת-ים, בו הם שמעו מסיפורים אישיים של בכירים בתעשייה על הדרך שהובילה אותן.ם להצלחה.

התלמידים שמענו את סיפורי ההצלחה של מירב קינן , מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי Israeli High-Tech Association (ובוגרת תיכון רמות בת ים בעצמה ) שסיפרה שהגיעה להייטק ללא שום ידע מוקדם בתחום!

והיזם רועי זמיר, מנכ"ל חברת Novolane נאם על החשיבות שבנחישות וסיפר על הדרך שלו בתור ילד, בצופים ועד הכניסה לעולם היזמות כשותף בחברות עסקיות, מקים מרכזי מחקר וסימולטורים ומוביל תהליכים אסטרטגיים, וכיצד שבר את תקרות הזכוכית, בכל פעם מחדש, למרות שיש לו רק 12 שנות לימוד.

אלי יריב מחזיק תיק החינוך בעיריית בת ים: "עתיד ילדינו נמצא בראש סדר העדיפויות של מנהל החינוך, ונמשיך לשים את בת ים ראשונה בשיירה בחדשנות חינוכית מאפשרת. ביום שקיבלתי לידיי את תיק החינוך ידעתי שהצעד הראשון שאבצע הוא קידום תכניות לימודים חדשות בתחום הטכנולוגיה. היום זו כבר מציאות קיימת בבתי הספר לימודי שפת תוכנה, שיעורי סייבר, רובוטיקה, הקמת מרכז לחדשנות חינוכית ועוד הם כבר חלק מהשגרה של תלמידות ותלמידי העיר. כל בתי הספר רושתו בקווי תקשורת חדשים, אלפי מחשבים חולקו לבתי הספר ולתלמידים והדרך עוד לפנינו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות