n
דף הבית / בת ים / חנוכיית ענק עם תמונות החטופים תוצג בבת ים

חנוכיית ענק עם תמונות החטופים תוצג בבת ים

עיריית בת-ים הקימה חנוכיית ענק אשר השנה תציג עליה את תמונות החטופים להעלאת המודעות וקריאה לשחרורם

חנוכיית הענק צילום שלום אלזם

לקראת חג החנוכה וכמידי שנה, עיריית בת-ים הקימה בימים אלו את חנוכיית הענק בטיילת בת-ים לקראת חג החנוכה. השנה החנוכייה תהיה מיוחדת ומרגשת במיוחד ותציג לאורך כלל הנרות המוארים בחנוכייה את תמונות החטופים,  עבור העלאת המודעות וקריאה לשחרורם במהרה.

ההקמות עבור החנוכייה בוצעו במשך מספר ימים בטיילת המרכזית בעיר. השנה בשל מלחמת "חרבות ברזל", הוחלט כי יופיעו עליה תמונות החטופים לאורך כל היום ותדלק כל ערב באמצעות נר שיואר בה. החנוכייה ממוקמת בטיילת בת-ים, דרך בן גוריון פינת יוספטל.

בסיס החנוכייה הינו באורך 18 מטר וקניה באורך 5 מטר כל אחד. הקנים מורכבים ממסכי לד ענקים שעל גביהם יוצגו לאורך כל היום וללא הפסקה תמונות החטופים. בנוסף, בתחתית החנוכייה מוצג שלט ענק עם הכיתוב: "מחכים לכם בבית, עם ישראל חי".

בנוסף, הוקמה חנוכייה גדולה נוספת במצבה בבת-ים אשר בנויה מ-טראס (חומר מתכתי), במידות: רוחב- 8 גובה- 6.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "החנוכייה המרכזית שלנו בטיילת בת-ים תציג השנה את תמונות החטופים. מתוך החושך הגדול שהביא האויב עלינו, תאיר התקווה לראות את כולם שוב בבית. עם ישראל חי".

חנוכיית הענק1 צילום שלום אלזם

צילומים: שלום אלזם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות