n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: מודל לערים מעורבות

רמלה: מודל לערים מעורבות

מיכאל וידל, ראש העיר רמלה השבוע השתתף בפאנל ראשי ערים מרתק של ועידת הנשיאים היוקרתית

רמלה מודל לערים מעורבות 2
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

ועידת הנשיאים היא ארגון יהודי-ציוני הפועל בארה"ב ומאגד כ-50 ארגונים יהודיים לתיאום והכוונה של עמדותיהם ופעולתם בנושאים יהודיים, ישראליים וציוניים אל מול הממשל האמריקאי, ממשלת ישראל וגופי שלטון אחרים.

במהלך הפאנל שיתף וידל על העיר הנפלאה והמיוחדת שהוא עומד בראשה בפני נציגים מכ-50 ארגונים יהודיים ברחבי ארצות-הברית. בהמשך סקר בפניהם את החשיבות והמיקום המרכזי של העיר, את אתריה ההיסטוריים, ואת המגוון הנרחב של תושביה. רמלה עיר עולם! בנוסף הציג ראש העיר את החזון שלו לעיר, על הניהול היום-יומי של ראש עיר ברשות מקומית מעורבת, ועל מימוש המגה-פרויקטים שכבר החלו בתכנון ובבנייה.

״רמלה משנה את פניה! נמשיך לעבוד במרץ על-מנת להפוך את העיר למטרופולין של אזור השפלה״.

בפאנל המרתק השתתף וידל לצד יו״ר השלטון המקומי, חיים ביבס ראש עיריית הוד-השרון אמיר כוכבי, ראש מועצת כפר ברא מחמוד עאסי בפאנל שעסק בנושא חיים משותפים במדינת ישראל, שיתופי פעולה בין רשויות יהודיות וערביות והחיים המשותפים בערים מעורבות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

לחם

רשימת מוקדי ביעור החמץ בחולון – פסח 2024

תפריט נגישות