n
דף הבית / בת ים / ויכוח בכביש הסתיים בדקירה

ויכוח בכביש הסתיים בדקירה

המשטרה עצרה חשוד תושב בת ים בגין אירוע בריונות שהתרחש בחולון וכלל תקיפה עם סכין על רקע שימוש בדרך

דקירה פציעה כף יד צילום דוברות משטרת ישראל
הפציעה של הקורבן- צילום: דוברות משטרת ישראל

בתאריך 23.1.24, ברחוב אהרונוביץ בחולון, התפתח ויכוח על שימוש בדרך בין החשוד לבין רוכב קטנוע, שבסופו החשוד דקר את הקורבן בידו.

על פי כתב האישום, החשוד רכב על קורקינט חשמלי ועצר ליד הקורבן בכביש בחולון, החשוד אמר לקורבן 'מה אתה מסתכל יא ז**', הקורבן נסע אחרי החשוד ושאל אותו למה הוא מדבר בצורה כזאת, אז שלף החשוד סכין ודקר את הקורבן בידו. הקורבן תושב חולון בן 20 פונה לקבלת טיפול רפואי.

מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת חולון הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות במהלכן גילו את זהות החשוד ובלשי תחנת חולון עצרו את החשוד תושב בת ים בן 20, כשהוא מסתתר בבית אימו בבת ים, ולאחר מכן העבירו אותו לחקירה בתחנת חולון. בסיומה של החקירה היום, הגישה הפרקליטות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות