n
דף הבית / בת ים / הפנינג חגיגות העשור לעמותת "הגל שלי" בבת ים

הפנינג חגיגות העשור לעמותת "הגל שלי" בבת ים

הופעה של אברהם טל, פסטיבל גלישה ענק ועוד שלל דברים: עיריית בת-ים בשיתוף עם עמותת הגל שלי מציינים עשור של פעילות וכולם מוזמנים

עיריית בת-ים בשיתוף עם עמותת הגל שלי מציינים עשור2 צילום עמותת הגל שלי

עיריית בת-ים ועמותת הגל שלי מזמינים אתכם לחגוג עשור של פעילות עם מופע של האמן אברהם טל. הפסטיבל יתקיים ביום שישי, 8.9.23, החל מהשעה 12:00 בחוף הריביירה בת-ים. הכניסה חופשית.

המשתתפים יהנו ממגוון אטרקציות וסדנאות: הופעה של האמן אברהם טל והופעות חיות, פסטיבל גלישה, סדנאות גלישה, דוכני לייף סטייל, פעילויות חוף, טורניר כדורעף, מתחם ופעילויות ילדים, אמבטיות קרח דוכני מזון ושתייה, מתחמי צ'יל, עמדת די-ג'י ועוד שלל דברים.

עמותת הגל שלי הוקמה במטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ולנערים במצבי סיכון לעלות על הגל ולהצליח דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים, באמצעות גלישת גלים. העמותה מפעילה פעילויות מגוונות לנוער ומאמינים כי דרך ההתנסות עם הים והגלים, בתהליך ייחודי ומובנה, יזכו בני הנוער בחוויית הצלחה משמעותית אשר תהווה קרש קפיצה עבורם להצלחות נוספות בחיים.

עיריית בת-ים בשיתוף עם עמותת הגל שלי מציינים עשור1 צילום עמותת הגל שלי

בעיריית בת-ים בירכו ואמרו: ״שיתוף הפעולה עם עמותת הגל שלי הינו מבורך. אנו צועדים יחד עשור שלם עם פעילות אשר נותנת הזדמנות אמיתית לנוער באמצעות גלישת גלים – מדובר במאות קבוצות ואלפי בני נוער אשר לוקחים חלק ומצטרפים בכל שנה. אנו מזמינים את כולם להגיע ולהשתתף בפסטיבל בכניסה חופשית״.

לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן

עיריית בת-ים בשיתוף עם עמותת הגל שלי מציינים עשור3 צילום עמותת הגל שלי

צילומים: עמותת "הגל שלי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות