n
דף הבית / בת ים / המסך שוב עולה בבת ים

המסך שוב עולה בבת ים

בהשקעה של כ-10 מליון ש״ח ואחרי כמעט עשור ללא קולנוע: בת-ים מתחדשת בבית קולנוע ענק וחוויתי

בת-ים מתחדשת בבית קולנוע ענק וחוויתי1 צילום אופיר זגורי מובילנד
צילום: אופיר זגורי (מובילנד)

עיריית בת-ים מכריזה כי בהשקעה של כ-10 מיליון ₪ ולאחר כמעט עשור ללא קולנוע בעיר, רשת בתי הקולנוע "מובילנד" אשר זכתה במכרז העירייה, תשיק בשנה הקרובה 6 אולמות קולנוע בעיר.

מאז שנת 2014, בה נסגר בית הקולנוע רב-חן שהיה היחיד בבת-ים, תושבי העיר היו צריכים לנדוד לערים אחרות כדי לקבל חווית קולנוע מספקת. כעת, ולאחר שהעירייה ערכה מכרז לבניית קולנוע בעיר, נבחרה רשת בתי הקולנוע ״מובילנד״, הידועה בקונספט הייחודי של  אולמות ספות, בר אלכוהול, מזנוני ענק מפנקים,  וחדרי אירוח לבנות ולנהל את הקולנוע החדש בעיר. העיריה העמידה לטובת הקולנוע נכס נמצאת בבעלותה בקניון בת-ים בו שכן בעבר קולנוע רב-חן.

מתחם הקולנוע יפתח בקניון בת-ים של רשת ביג העובר בימים אלו שיפוץ מאסיבי ויהפוך לאחד הקניונים המרהיבים בגוש דן. המתחם, שעתיד להיפתח בשנה הקרובה ולהשתרע על פני 1500 מטר, יכלול שישה אולמות קולנוע, שלושה אולמות קונספט, אולם ילדים וחדר אירוח לאירועים. האולמות יצטיידו במקרני לייזר חדישים, מערכות סראונד דולבי ומזנון עשיר.

הבחירה ברשת מובילנד, רשת הבוטיק הקולנועית, נעשתה כדי להפוך את בית הקולנוע לחוד החנית של הקניון ולספק לתושבי בת-ים חווית קולנוע שלא הכירו. מובילנד ידועה כרשת עם סגנון עיצוב בוטיקי, אולמות ספות מפנקים, ריפיל חופשי על השתיה והברד, מזנונים GRAB AND GO ענקיים עם חטיפים וגלידות, איכות הסאונד ותמונה עם מערכות מהחדישות בעולם.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "מדובר בבשורה אדירה לאחר זמן רב של עבודה מאומצת של צוותי העירייה. השותפות עם הצוות הנהדר של מובילנד נועדה להביא את הטוב ביותר עבור תושבי העיר, וברמה הגבוהה ביותר. בת-ים צועדת קדימה בכל התחומים, וכעת תהיה בה גם חוויה קולנועית יוצאת דופן לתושבים שלנו״.

מנכ״ל רשת מובילנד, יניב הרוש: ״אנחנו מודים לעיריית בת-ים שבחרה בנו ויצאה יחד איתנו למהלך הגדול הזה עבור תושבי העיר. לכל עיר בישראל מגיע בית קולנוע בו יוכלו התושבים לצרוך קולנוע ותרבות וגם ליהנות מחוויה כוללת. אנחנו מתרגשים ושמחים להביא את חווית הקולנוע הייחודית של הרשת שלנו לתושבי בת-ים. אנשים כיום מחפשים בתי קולנוע שקרובים לבית, אינטימיים, מעוצבים בקפידה, להתרווח על ספות משפחתיות או זוגיות בקולנוע, ליהנות מאלכוהול או בירה (בגיל הנכון) או מבר ממתקים הגדול בתחומו וברד ושתיה בריפייל חופשי זאת לצד הסרטים החדשים ביותר. המקום גם ישמש לכנסים, הרצאות וסרט, אירועים וימי הולדת עם חדרי אירוח מפנקים. אני משוכנע שהמתחם והקולנוע יספקו חוויה ייחודית לכל תושבי העיר והיושבים הסמוכים".

בת-ים מתחדשת בבית קולנוע ענק וחוויתי2 צילום אופיר זגורי מובילנד

צילומים: אופיר זגורי- מובילנד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות