n
דף הבית / צרכנות / מופע טלפתיה למבוגרים – אסף סלומון

מופע טלפתיה למבוגרים – אסף סלומון

שריינו כרטיסים והזמינו מופע טלפתיה למבוגרים ברמה עולמית של אסף סלומון, אומן חושים מדהים, מקורי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. מופע טלפתיה למבוגרים הטוב במדינה

אומן חושים
צילום: FREEPIK

אין הרבה דברים שיכולים להפתיע מבוגרים אך מופע טלפתיה למבוגרים הוא אחד מהם. מופע טלפתיה למבוגרים מאתגר מבוגרים שבטוחים שאין דבר כזה טלפתיה וקריאת מחשבות וכל מי שמגיע למופע טלפתיה למבוגרים שמח על ההזדמנות לגלות את הסוד או השקר, איך שהם לא קוראים לזה. אז הנה ההזדמנות שלכם להזמין מופע טלפתיה למבוגרים ולא סתם עוד מופע טלפתיה למבוגרים אלא את המופע הטוב במדינה בתחום אומנות החושים, מופע הטלפתיה של אסף סלומון, מבכירי אמני החושים שיש לישראל להציע לעולם. אסף סלומון מקיים מופע טלפתיה למבוגרים, מופע טלפתיה לבר מצווה והוא הופיע עד היום במאות הופעות בכל רחבי הארץ בפני קהל מהמגזר הדתי, החרדי, החילוני וכל מי שמתעניין בתחום.

 

אסף סלומון מעלה מופע טלפתיה למבוגרים במקומות עבודה, חברות הייטק וכדומה, שם הוא משלב במופע מסרים שעבד עליהם יחד עם מזמיני האירוע ובעלי החברה, כל זה בלי שעובדי החברה ידעו על כך. כך הוא יוצר הפתעות משעשעות ומצליח להרים את מורל העובדים ולהיכנס להווי הפנימי של החברה בקלות, מה שהופך את המופע מוצלח יותר. מופע טלפתיה למבוגרים מביא לקהל את אומנות החושים העתיקה והמסתורית ביותר בתבל. אסף סלומון חקר את התחום ומצא את הקשרים של קריאת מחשבות וטלפתיה עוד מתקופת התנך. בעת החדשה אומני חושים וקוראי מחשבו תמיד היו במחלוקת ואף פעם לא בקונצנזוס. אנשים נוטים שלא להאמין למה שהם לא רואים. מצד שני איך זה שאנשים מאמינים באלוהים, הריי גם אותו הם לא רואים. כך או כך מופע טלפתיה למבוגרים שם במוקד תחושות, רגשות ודברים שאנו בדרך כלל נמנעים מלחוש אותם ולדבר עליהם. אנו מעדיפים שלא להאמין בתורת הנסתר, בכוחות התת מודע ובדברים שאנחנו פשוט לא מתמצאים בהם.

 

אומן חושים לאירועים מיוחדים – אסף סלומון – מופע טלפתיה למבוגרים    

אסף סלומון השקיע רבות במופע אומנות החושים החדש שלו עד שהגיעה הקורונה וקטעה את הפעילות. מופע טלפתיה למבוגרים חדש כבר נמצא בהכנה ורק מחכה לחידוש הפעילות. אסף מופיע כל הזמן ואם הוא לא מופיע הוא עובד על המופע שלו ומכין קטעים חדשים עבור מופע טלפתיה למבוגרים חדש שעומד לצאת לדרך בקרוב. שריינו כרטיסים והזמינו מופע טלפתיה למבוגרים ברמה עולמית של אסף סלומון, אומן חושים מדהים, מקורי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר שזכה להכרה ופרסום וממשיך לחרוש את הארץ כל אימת שניתן עם מופע טלפתיה למבוגרים משובח ומופע טלפתיה לילדים עם קטעים המתאימים לילדים בגיל בר מצווה וילדים בכל הגילאים.

 

גלשו למאמר החדש ביותר באתר >>

 

כל מה שצריך לדעת על מופע טלפתיה לבר מצווה – אסף סלומון

ילדכם עומד להגיע לגיל מצוות? רוצים להכין לו אירוע בר מצווה מדהים ומקורי? אנו יודעים שחגיגות רבות נדחו בשל הקורונה אך במהרה בימינו נשוב לפעילות מלאה ומי שיש לו תאריך בר מצווה עוד מעט חייב כבר עכשיו להתארגן ולהזמין תאריך לקיום האירוע. אולמות אירועים נפגעו קשות מהקורונה אבל יצרו תנאים העומדים בחוקי משרד הבריאות והתו הסגול והאירועים ממשיכים כרגיל! המופעים חזרו גם אם במתכונת מצומצמת וזה הזמן להזמין אולם, תקליטן, קייטרינג ואטרקציה מרכזית לאירוע בר המצווה שלכם או לכל אירוע אחר שאתם עומדים לחגוג בקרוב. גם אסף חזר לפעילות מלאה והוא מופיע בכל מקום פתוח תוך שמירה על כל החוקים והתנאים שלמדנו להכיר במהלך השנה האחרונה: שמירת מרחק, עטית מסכות, כניסה לבעלי אישור בדיקה שלילית, מחלימים או מחוסנים וכל המגבלות שהקורונה לימדה אותנו. " מוכרחים להיות שמח" אומר השיר ואין נכון מזה. גם בימים קשים ובמיוחד בימים קשים התפקיד של האומנים הוא להמשיך ולהופיע, לשמח, לרגש, לסקרן ולהמשיך לפעול באנרגיה חיובית, במיוחד בתקופה הזאת בה כולנו נפגענו לא רק פיזית אלא גם נפשית מהבידוד, הסגר והריחוק החברתי שנכפה עלינו. בני האדם הם חיות חברתיות ואנו צריכים מגע אנושי וחברה על מנת להתקיים כמעט כמו שאנחנו צריכים אוכל ומים.

 

מנצחים את הקורונה עם מופע אומן חושים מדהים המותאם לעת האחרונה!

אפשר גם לצחוק על התקופה האחרונה ואסף לא ישב על בבית וחיכה שהקורונה תעבור אלא התאים את המופע שלו לזמן החדש, משלב בדיחות והלצות על הקורונה ומכניס את כולם לאווירה חיובית וקלילה וגורם להם לשכוח לשעה וחצי מכל הצרות המאיימות כל כך של השנה וחצי האחרונות.

למדו עוד על אסף סלומון והקריירה העשירה שלו בתחום אומנות החושים, המנטליזם וקריאת המחשבות. אסף גילה כישרון יוצא דופן לתחום עוד מאז היותו נער צעיר ומאז הוא לא מפסיק ללמוד ולהתפתח בתחום ונחשב מאומני החושים המוכרים והמוערכים ביותר בארץ. הוא זוכה להערכה גדולה מקולגת ובתקשורת ואף העלה פינה משלו בערוץ השני בה אירח מפורסמים וסלבריטאים שונים אשר היו המומים מיכולותיו המיוחדות והכישרון יוצא הדופן שלו לבצע תרגילי מחשבה ומנטליזם מעוררי השראה ודמיון.

קראו תגובות, המלצות, חוות דעת וביקורות של מי שהיה כבר במופע הטלפתיה ואומנות החושים של אסף. החיבור לקהל מידי וזורם, חתן בר המצווה לוקח חלק במופע עם קטעים עליהם הוא עובד עם אסף לפני המופע וההיענות של האורחים תמיד נמצאת ב-100% בכל אחד מהמופעים שאסף מעלה, בין אם לילדים או למבוגרים.

 

מופע קוסמות למבוגרים – מופע הטלפתיה של אסף סלומון

לא רק ילדים אוהבים קסמים. בכולנו יש את הסקרנות מול דברים שאנחנו לא מכירים אפילו נרתעים מהם בשל כך. עבור ילדים קוסם הוא תופעה מוזרה ומדהימה שאין להם הסבר עבורה וכך זה נשאר עבור רובנו. רק מי שהלך ללמוד קוסמות וחקר את הקסמים עצמם, יודע שחלק מהקטעים הם בסך הכל אחיזת עיניים אך גם לבצע קסם שכזה זו אומנות! חוץ מזה יש קוסמים גדולים כמו הארי הודיני, דיוויד בליין ואחרים שעשו ועושים דברים שעדיין אין לאף אחד תשובה איך הם נעשים. על אחת כמה וכמה זה נכון כאשר מדובר על אומנות חושים וקטעים של קריאת מחשובת, ניחוש מספרים וציורים, כיפוף כפיות וקטעי מנטליזם מדהימים שמאירים את הקהל פעור פה בלי הסבר מדעי כזה או אחר לאייך זה נעשה.

מה שבטוח, בין אם אומנות הטלפתיה היא אומנות בלבד או תופעה פיזית על חושית אמיתית, דבר אחד בטוח: זה מהנה, מבדר ותמיד יהיה מקור לוויכוח בין אלה שמאמינים שזה אמיתי לביו אלה שפוסלים את זה בביטול, גם אם אין להם אף הסבר הגיוני. אנחנו ממליצים לכולם לא לפסול שום דבר עד אשר תחוו אותו בעצמכם וזה נכון לגביי כל דבר ובמיוחד לגביי אומני חושים.

רוצים לראות מקרוב את התופעה ולהחליט בעצמם מה אמיתי ומה לא? אין לכם ברירה אלא להצטרף למופע אומן חושים אמיתי ומדהים ואין יותר טוב לכך מאומן החושים אסף סלומון! בהצלחה ולהתראות!

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות