n
דף הבית / בת ים / הלימודים בחולון ובת ים (שישי) יתקיימו כסדרם

הלימודים בחולון ובת ים (שישי) יתקיימו כסדרם

בתום הערכת מצב שקיימו ראשי הערים של ראשון לציון - רז קינסטליך, בת-ים - צביקה ברוט וחולון - מוטי ששון, ואחרי הלילה השקט, הם החליטו לקיים הבוקר (שישי) את הלימודים בערים כסדרם.

צביקה ברוט חמל צילום דוברות עיריית בת ים
ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט. צילום: דוברות עיריית בת ים

בתום הערכת מצב נוספת ולאור העובדה שהלילה עבר ללא ירי רקטות אל עבר גוש דן, הוחלט בחולון ובת ים לקיים היום (שישי) את הלימודים כסדרם. עם זאת, במקרים נקודתיים יוכלו מנהלי בתי הספר לקבל החלטה על לימודים משולבים בלימוד מרחוק, לטובת ילדים שהוריהם יעדיפו להשאירם בבית. ילדים שהוריהם יחליטו להשאיר אותם בבית – ההיעדרות לא תיחשב להם כחיסור.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון: ״אני מקיים, יחד עם חבריי ראשי הערים, דיונים מסביב לשעון עם פיקוד העורף ועם גורמי הביטחון, ונכון לעכשיו הדבר הנכון ביותר הוא לשמור על השגרה ולא לייצר פאניקה מיותרת. עם זאת, אנו נעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן אם יחול שינוי כלשהו.

אנו ערוכים מצדנו ברמה הגבוהה ביותר להתמודד עם כל תרחיש, וקוראים לציבור להמשיך בשגרה תוך הקפדה יתרה על הנחיות פיקוד העורף. בכל בעיה המוקד העירוני עומד לרשות התושבים מסביב לשעון״.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "נתחיל בשורה התחתונה: הלימודים יתקיימו כסדרם בכלל המסגרות. את ההחלטה קיבלתי הערב בהערכת מצב יחד עם עמיתיי, ראשי הערים בראשון לציון ובחולון, ובהמלצת פיקוד העורף וגורמי הצבא והביטחון.

כל התפתחות במצב וכל שינוי בהחלטה – יישלחו אליכם כאן בוואטסאפ. ביקרתי הערב במוקד העירוני 107, על מנת לוודא שצוות המוקד זמין ועומד לרשותכם מסביב לשעון. בנוסף, אני מבקש להבהיר שהצופרים בבת-ים נבדקו והם פועלים באופן תקין.

האזעקות שנשמעו הערב נכון לשעה זו הן מהערים הסמוכות ולא בבת-ים. עם זאת, המלצת פיקוד העורף היא להוריד את יישומון פיקוד העורף לטלפון לצורך קבלת התראות, נוסף על האזעקה, ליתר ביטחון. אנו ערוכים להתמודד עם כל תרחיש, אך בשלב זה יש להמשיך לשמור על שגרה ולקיים את הנחיות פיקוד העורף. אמשיך לעדכן מסביב לשעון בכל התפתחות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות