n
דף הבית / בת ים / ה"לוק" החדש של טיילת בת ים

ה"לוק" החדש של טיילת בת ים

החלק בטיילת בת ים שמול רחוב נורדאו, שודרג ונחנך מחדש באירוע חגיגי במעמד ראש העיר

צביקה ברוט אלי יריב טיילת נורדאו צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

באירוע שמח ומוסיקלי בנוכחות מאות מתושבי העיר, נחנך אמש (ראשון) החלק החדש בטיילת נורדאו בת ים שכולל תאורה מיוחדת, חידוש המדרכה ועוד.

ראש העיר צביקה ברוט שהגיע אף הוא לטקס החגיגי והתכבד לגזור את הסרט, כתב בדף הפייסבוק שלו: "בת ימים, תתחדשו! חנכנו הערב את החלק החדש שיצרנו בטיילת נורדאו: ההצללות והתאורה הייחודית החליפו את הבטונדות הישנות שהיו מוצבות שם לאורך עשרות שנים. תודה למאות ההורים והילדים שהגיעו לאירוע כדי לתופף יחד איתנו, ולראות איך בת-ים מתעוררת!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. חיים איחוד

    ראש עיר כושל

  2. תמיר שיפמן

    כל הכבוד על העשיה בעיר והטיילת בפרט חבל שברחוב בלפור האומלל לא שמים אגורה שחוקה שנים עליבות אמיתית לרחוב הארוך הזה שהולך ודואך ואיתו העסקים שבקושי מחזיקים מעמד חוסר תאורה חוסר ספסלים חניות על המדרכה חוסר בפחי אשפה אין עם מי לדבר אטימות נטו

  3. הערבים מיפו כבר מרגישים בבית בטיילת בבת ים ..
    השם ישמור את כולנו

  4. שמעון אמסלם

    כל הכבוד לראש העיר בחור צעיר נמרץ משקיע ממש אחלה ! לעומת הזקן הקשיש של עיריית חולון 30 שנה בתפקיד פשוט בושה וחרפה הרס את חולון אין מילים פשוט בושה למדינה שמרשה לראש עיר 30 שנות כלום אפס !
    זה ההבדל בין צעיר רעב עם חזון לעומת זקן חסר מוטבציה מטעמים של גיל ובכלל אמיתי מוטי יאללה לך הביתה בחייאת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות