n
דף הבית / בת ים / הזמר ברי סחרוף, יקיר העיר בת ים

הזמר ברי סחרוף, יקיר העיר בת ים

בערב הראשון לפסטיבל אהבה על החוף בבת-ים הודיע ראש העיר צביקה ברוט לאומן האהוב: "הוועדה בחרה בך להיות יקיר העיר"

צביקה ברוט ברי סחרוף צילום דוברות עיריית בת ים

פסטיבל אהבה על החוף ה-2 בבת-ים יצא לדרך עם הערב הראשון: את הפסטיבל פתח ברי סחרוף שהופתע לגלות על הבמה על ידי ראש העיר כי הוא נבחר להיות יקיר העיר.

ראש העיר ברוט הזמין את ברי לעלות לבמה ובישר לו על בחירתו בו כיקיר העיר לשנת 2023: "בשבוע שעבר התכנסה ועדת יקיר העיר בבניין העיריה, שם הוחלט להעניק לך את אות יקיר העיר! מדובר אות הכבוד הגדול ביותר שעיר יודעת לתת למישהו מבניה" הוסיף ראש העיר ואמר: "ברי, אתה אחד היוצרים הגדולים ביותר במדינת ישראל ובוודאי אחד היוצרים שיצאו מהעיר שלנו, מאוד שמחנו והתרגשנו שאתה מופיע בעיר, במחוזות ילדותך. תודה רבה על הכבוד ועל המוזיקה הנפלאה".

אחרי עשרים שנה שלא הופיע בבת-ים הודה ברי לקהל על בחירתו בו וסיפר על ההתרגשות וסגירת המעגל, בייחוד כששר את שירו "כמה יוסי" – שנכתב על שכונת רמת יוסף בעיר.

פסטיבל אהבה על החוף4 ברי סחרוף אליעד נחום צילום דוברות עיריית בת ים

כל זה קרה אל מול למעלה מ- 3000 אנשים, תושבי העיר וחוץ אשר הגיעו להנות מהערב הראשון של הפסטיבל כשעל הבמה שיתופי פעולה מפתיעים: ברי סחרוף שאירח את אליעד נחום תושב העיר גם כן ובהמשך הערב הופעה של רביד פלוטניק שאירח את נגה ארז.

פסטיבל אהבה על החוף3 רביד פלוטניק נגה ארז צילום דוברות עיריית בת ים

היום, 2.8.23 ימשכו ההופעות: עילי בוטנר וילדי החוץ במופע הראשון ומיד לאחר מכן עברי לידר שיארח את רן דנקר.

מחר, 3.8.23 יומו האחרון של פסטיבל אהבה על החוף עם איתי לוי שיארח על הבמה את מארינה מקסימיליאן ומי שיסגור את הפסטיבל יהיו – עדן חסון שיארח את הראל סקעת להופעה חד פעמית.

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות