n
דף הבית / חדשות בת-ים / הגירה שלילית של אלפי תושבים שעזבו את חולון ובת ים

הגירה שלילית של אלפי תושבים שעזבו את חולון ובת ים

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו השבוע, עולה כי למעלה מ-13 אלף תושבים עזבו את חולון ובת ים בשנת 2021 לעומת קצת פחות מ-9,000 שהגיעו מבחוץ, להתגורר בערים השכנות זו לזו

בניין רחוב דודי שמש צילום רועי אסף
אילוסטרציה תמ"א

על פי נתוני הלמ"ס, את חולון עזבו בשנת 2021 לא פחות מ-6918 תושבים כשמנגד הצטרפו אל העיר 5006 תושבים חדשים. בחישוב מהיר מדובר על הגירה שלילית של כ-1912 תושבים פחות בחולון.

חולון מדורגת במקום השביעי בטבלת ההגירה השלילית כשמקדימים אותה במקום הראשון: ירושלים ואחריה אשדוד, חיפה, בני ברק, תל אביב ובת ים שמדורגת שישית.

אל בת ים הצטרפו בשנת 2021, כ-3810 תושבים חדשים אך עזבו את העיר, 6324 תושבים. הגירה שלילית של כ-2514 תושבים. את טבלת ההגירה החיובית מובילות הערים: חריש, בית שמש, יבנה והרצליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. חחחחחחחח כל יום יש ירי. מלא עבריינים חחחח איכס בת ים. צריך למכור אותה לשטחים

  2. מחיר הנדלן בעיר עלה משמעותית בעשור האחרון ומכיוון שדיור היא ההוצאה העיקרית אנשים עוברים לאזורים כמו באר יעקב יבנה שזולות יותר גם בקניה וגם בשכירות .כמו שיש אנשים שעברו מערים אחרות ומאותה סיבה לחולון .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות