n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים תקבל מיליוני שקלים בזכות הצלחת תוכנית ההבראה

בת ים תקבל מיליוני שקלים בזכות הצלחת תוכנית ההבראה

ראש העיר צביקה ברוט: "שרת הפנים העניקה לנו רשמית תעודת כניסה לתכנית ההמראה, שהיא תכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה ונחשבות כעת לסיפור הצלחה כלכלי, וכך נקבל כעת מיליוני שקלים נוספים מהממשלה לפיתוח העיר."

איילת שקד צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
צביקה ברוט מקבל את אות ההוקרה מידי שרת הפנים- איילת שקד. צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית בת ים- צביקה ברוט, עדכן בפוסט אופטימי שפרסם, כי אחרי 3 שנים הצליחה בת ים לחסל את הגירעון אליו נקלעה והכרה רשמית להצלחה התקבלה ישירות מידי שרת הפנים איילת שקד.

ברוט כתב בין היתר: "בשלוש השנים האחרונות עשינו מהפכה כלכלית בבת-ים. יחד עם חבריי להנהלת העיר, הצלחנו לחסל את הגירעון העצום שיצרו לנו בעבר, לבטל את האיחוד של בת-ים עם יפו, למלא מחדש את הקופה הציבורית שלנו – ובזכות זה גם להוביל מהפכות נוספות בפארקים, בגינות, בחינוך, בחוגים חינם לילדים שהבטחתי לתת, בהופעות תרבות מהשורה הראשונה, ואפילו התחלנו להוריד את הארנונה – אחרי שבמשך 20 שנה רק העלו לנו אותה.

היום, רשויות מקומיות אחרות כבר באות ללמוד מאיתנו, והערים הכי מפורסמות בעולם עושות הסכמי שיתוף פעולה ומביאות להשקעות של מיליונים בבת-ים. השבוע קיבלנו את ההכרה הרשמית מהמדינה על כל ההישגים הללו: שרת הפנים העניקה לנו רשמית תעודת כניסה לתכנית ההמראה, שהיא תכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה ונחשבות כעת לסיפור הצלחה כלכלי, וכך נקבל כעת מיליוני שקלים נוספים מהממשלה לפיתוח העיר."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות