n
דף הבית / בת ים / בת ים: תו החניה יתחדש אוטומטית

בת ים: תו החניה יתחדש אוטומטית

מעתה תו התושב יהיה דיגיטלי ויחודש אוטומטית על ידי העירייה באופן חד פעמי וללא כל צורך בהארכה בשנים הבאות - ללא צורך בכל פעולה מצד התושבים

תווי חניה כחול לבן כביש צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

החל מינואר 2023 תושבי העיר (שכתובתו על פי משרד הפנים הינה בבת ים) בעלי רכב יקבלו תו חניה דיגיטלי שיתחדש אוטומטית על ידי העירייה ללא כל פעולה שהתושב נדרש לבצע. יש לציין כי התו הדיגיטלי אינו נדרש בהארכה בשנים הבאות.

כל תושב בעל רכב הרשום במערכות העירוניות יקבל הודעת SMS, עם הפרטים האישיים ומספר הרכב ואישור כי אכן העירייה חידשה את התו באופן אוטומטי בעבור התושב.

התהליך נעשה על ידי מהלך של עבודת נתונים מעמיקה באמצעותה ווידאו כי מחזיק הרכב עדיין תושב העיר וניתן לחסוך לו את החידוש השנתי, זאת מתוך הבנת החשיבות בשיפור תמידי של השירותים הניתנים לתושב תוך התייעלות.

יחד עם זאת, עיריית בת-ים תמיד פה בשביל תושביה ולכן אם יש תושבים שיבחרו בכל זאת לבצע פנייה לרשות החניה, הם יוכלו לעשות  זאת ללא צורך בהגעה פיזית  דרך האתר העירוני, או באמצעות פנייה טלפונית בשעות המענה. גם מי שיבחר להגיע פיזית, יוכל להזמין תור מראש דרך מערכת זימון תורים באתר העירוני.

 בנוסף: תושבים אשר ברשותם רכב חדש או מעוניינים להחליף את מספר הרכב מוזמנים לעשות זאת בקליק באתר העירוני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות